Kesäkuun kailotukset

Siis mäkin oon ihan totaalisen kypsynyt tähän raskaana olemiseen. Kun toi mahakin on niin hiton iso, et se on koko ajan tiellä. Yöllä vaikea nukkua ja kyljen kääntäminen on tuskaa. Ja sitten tulee noita kohdunsuun vihlomisia ihan jatkuvasti. Välillä jopa levossa. Tänään tuli ekaa kertaa harkkasuppari, jonka mukana oli pientä menkkajomotusta. Eli ärsyttää kun nyt pitää himmailla, ettei lähde syntymään (35+6 tänään) ja oon ihan varma et sitten viikon päästä kun ei enää tarvitse himmailla, niin nää kaikki oireet loppuu.
 
Mulla myös kohdunsuuta vihloo monta kertaa päivässä ja sisäreisissä on sähköiskumaisia tuntemuksia. Kyljen kääntämiseen herään aina öisin ja toisinaan havahdun siihen, kun oon kääntynyt selälleni ja olo menee epämukavaksi. No ei tässä enää montaa viikkoa voi mennä.
Nyt menossa rv 38+4.
 
Siis mäkin oon ihan totaalisen kypsynyt tähän raskaana olemiseen. Kun toi mahakin on niin hiton iso, et se on koko ajan tiellä. Yöllä vaikea nukkua ja kyljen kääntäminen on tuskaa. Ja sitten tulee noita kohdunsuun vihlomisia ihan jatkuvasti. Välillä jopa levossa. Tänään tuli ekaa kertaa harkkasuppari, jonka mukana oli pientä menkkajomotusta. Eli ärsyttää kun nyt pitää himmailla, ettei lähde syntymään (35+6 tänään) ja oon ihan varma et sitten viikon päästä kun ei enää tarvitse himmailla, niin nää kaikki oireet loppuu.

Miullaki on ihan täysin satunnaisesti kipeitä supistuksia ja nyt kun ei tarviis jännittää et syntys liian aikaseen, niin ei pysty oikeen tekemään mitään. Kuitenkin pitäis pystyä vielä synnyttämään, niin ei oo kiva jos noi liitoskivut on niin pahat ettei pysty ees kävelemään :sad001
Toivotaan ettei oo kummallakaa enää montaa viikkoa edessä...
 
Aaargh mulla jumittaa tuo puhelimen vau foorumi sovellus enkä ihan hallaa tätä nettiversioo :sad001
Toimiiks teillä muilla?

Mulla jumittaa myös se :sad001 ite oon tykännyt siitä enemmän ku tästä nettiversiosta. Jospa se alkais toimii ku arki koittaa
 
A-versio!!!!
Et taida olla salaisella puolella?
Valtavasti Onnea pienestä pojasta :)
Tuuhan kertoo miten kaikki sujui?

Juu enpä ole salaisella puolella, mut jos tästä vielä jossain vaiheessa. Kiitos paljon. Loppujen lopuksi hyvin meni, toki omat pienet ongelmat aina mut sellaista se on. Päästiin toki kotia jo lauantai iltana ku pikkumies tuli kaks vuorokautta ja lääkäri oli tarkista u et kaikki oli ok kotiutusta kohtaan.. Joten paljon stemppiä vielä kaikille joilla viel tää maratooni edessä päin..
 
Tänään taas vierailua Taysissa. Ja minä kun niin elättelin toivoa, että tämä radi-asia oli jo loppuun kaluttu luu :inpain:

Edit:
Radin olinkin saanut heidän mielestään ruokavaliolla hallintaan, joten lääkitystä ei tarvita, mutta vauvan nopean kasvun (painoarvio nyt yli 3500g) takia pitää vielä käydä kontrollissa ja seuraavalla kerralla keskustellaan mahdollisesta käynnistyksestä.

Lääkäri oli kyllä vahvasti sitä mieltä että poika saattaa putkahtaa maailmaan koska tahansa, sillä kohdunsuu oli jo sormelle auki :wideyed: Ja yölliset kivut olivatkin olleet supistuksia
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top