Kesäkuun kailotukset

Mulla kun ei oo ollu mitään spesiaalikäyntejä, niin ei ole painoarviotakaan tehty missään vaiheessa. Ei edellisenkään kohdalla. Terkkari sanoi edellisessä raskaudessa joskus vikoilla viikoilla, ettei suostu käsin tunnustelemalla antamaan arviota, koska se voi mennä täysin pieleen. Uskalsi kuitenkin sanoa, ettei mikään valtava, mutta tuskin ihan minikään, ja 3,3 kg tyttö syntyi. En oo kovin huolissani, koska painolla ei välttämättä oo mitään tekemistä synnytyksen helppouden tai vaikeuden kanssa.
 
Meille kans ei oo mitään painoarviota annettu mut en ole käynyt edes äitiyspolilla kertaakaan. Siroa vauvaa ne meille on sanonut kun nytkin oman mahan sf-mitta on 24 eli siinä keskirajan ja alarajan välissä. Millaisia sf-mittoja teillä on viikolta 29?
 
Rv 30+1 ja 30,5 cm, yläkäyrän yläpuolella..
 
Mulla 27+4 oli sf-mitta 22cm, alakäyrällä. Nyt voi taas olla jossain muualla, kun sen jälkeen tullut kasvupyrähdys.
 
Mulla oli rv 26+0 sf mitta 24cm.
Ja nyt näyttäisi siltä että meidän tarjous meni läpi yhdestä asunnosta :) jos kunto tarkastuksessa ei löydy mitään hälyttävää niin muutto olisi edessä ja oma myyminen :D ehkä jopa ennen kun vauva syntyy hui hui ku jännää :nailbiting::grin
 
Viimenen työpäivä rykästäänkin tyylillä 2 tunnin yöunien jälkeen.. 2 eteenpäin valvonu menkkajomojen ja kivuttomien supistusten kanssa :oops: Täytyypä soitella neuvolaan ja pyytää lääkäriaika, iha oman mielenrauhan vuoks haluan tarkistuttaa, et alakerrassa ei oteta varaslähtöä.
 
Toivottavasti loman alku ja toivottavasti kiireen ja stressin vähentyminen helpottaa tilannetta Mantunen. :Heartred

Olin viime viikon saikulla lepäilemässä ja nyt tällä viikolla oon vaan koittanut ottaa rauhallisesti ja tehdä vähän lyhyempää päivää ja antaa muiden hoitaa enimmät stressailut. Välillä onnaa, välillä ei. Tiistaina illalla oli kyllä sellaiset fiilarit, että joku on tulossa ulos ja justiinsa. Itsekin jopa älysin siitä, että pitäis vähän höllätä.
 
Takaisin
Top