Uusi kuukausi, uudet kujeet. Mites on kesäkuu pärähtänyt käyntiin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saike; huh huh, sullehan sattui oikein kunnolla :/ onneksi ei masuun :) Hirvittää jo ajaa pitkiä matkoja kun väsyneenä kompuroi jo pihalla..Mandin äiti, mä myös kaaduin viikko sitten, olin normaalisti lähdössä kävelylle kun jalka jotenkin muljahti ja kaaduin käsilleni, naamalleni sekä polville, maha ei ottanut kai maahan, mutta nyt polvessa tikit. Ollut jo viikon, tiistaina olisi tikkien poisto, mutta olen tässä todennut polven kivun takia että taitaa olla jotenkin iho kasvanut tikkien yli, tai jotain, koska pistää niin paljon. Päivystyksessä kyllä mahaa tunnisteltiin ja oli seuraavana päivänä neuvola, eli kaikki hyvin mahassa. Eniten ehkä oma naama on hirvittänyt, ollut ihan naarmuilla nenä, otsa ja huulen yläpuoli.
Huomenna olisi ei niin kiva sokerirasitus edessä, äsken juuri yritin miettiä mitä vielä ehtisi syömään, kun on se 12 h syömättä oloa edessä.
Mäkin hain vanhenpainrahaa ja lapsilisää, mutten huomannut sitä äitiysavusta hakea. Täytyykin uudestaan käydä sivuilla.