Kesäkuntoon 2014

Mitäs kuuluu kuntoilulle, joko olette kesäkunnossa? :)
Itse olin jonkin aikaa vähähiilihydraattisella ja edelleen koitan sitä pitää pääosin, vaikka lipsahdan välillä... Painoa oon saanut alas ja kuntoiltu on vaunulenkein ja ratsastaen. Nyt painoa on 56,1kg eli kun ennen raskautta painoin 51,7kg niin vielä noin 5kg saisi lähteä. Mutta on jo huomattavasti parempi olla, myös henkisesti.
 
Mulla piti oll punnituspäivä tänään, mutta unohdin ja oon tehtinyt jo syyä (punnitsen aina samaan aikaan, vessassa käytyä ja ennen kun syön, jotta olosuhteet olis aina mahdollisimman samat :) ) En tiiä miten on nyt mennyt painon kanssa, mutta kova helle on verottanut jaksamista, niin ei oo tullut noita extroja jumpattua, perus kävelyt vaan... Noh, on sekin jotain ja tähän mennessä on kyllä ollut paino koko ajan laskemassa.
 
Mulla loppu vaakasta patterit! :eek: Ei pysty seuraamaan… Paitsi neuvolassa viimeksi piipahdin itsekkin vaakalla ja oli onneksi hieman laskenut paino. Mutta edelleen tarttis semmonen 5kg poistaa..
 
Mulla alkaa olla paino melkein samassa (kuukausi sitten pari-kolme kiloa jäljellä), entiset vaatteet menee suurilta osin päälle, tosin kireimpiä housuja ei saa vielä napista kiinni. Alotin nyt viime viikolla 30 päivän reisi ja vatsalihashaasteet, tuloksia odotellessa :)

ImageUploadedByVau Foorumi1401264437.829489.jpgImageUploadedByVau Foorumi1401264468.045787.jpg


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kiinnostaisi tietää, miten Mitlan haasteiden kävi? :) Itse aloitin ab-, thigh- ja arm-challengen viikko sitten! Mies on ollut personal trainerina varmistamassa liikkeiden puhtauden. :D
 
Takaisin
Top