Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ootko ihan varma, että ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 välillä selvästi, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet?Heips, uskallan nyt laittaa tänne jotain, stressailen täällä yksiksenitietysti koko viikko vertaillut muiden upeisiin viivoihin, ja pitkin viikkoa toivonut, että omat tummuisi dpo päivät huomioiden, mutta hailakkaa mielestäni on?
Olin ajatellut olla tänään testaamatta, mutta tulihan sitä illalla vaan pakkoeikä ehkä hyvä idea oman mielenrauhan vuoksi. Mitä mieltä näistä, onkohan toivoa?
ilmeisesti pitäisi olla kuitenkin 4+3-4+4. Viikkodigi tullut tehtyä ma ja eilen to, näyttäneet 1-2vko
View attachment 149350View attachment 149351
Ihanaa, kun jaksoit vastailla.Ootko ihan varma, että ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 välillä selvästi, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet?
Tää ei nyt ehkä ole sitä, mitä haluat kuulla, mutta itselläni hidas vahvistuminen ja haaleat viivat ei ole olleet hyvä merkki, MUTTA me kaikki ollaan yksilöitä ja se, että jollain muulla ei ole käynyt hyvin, ei tarkoita, että sulla käy samoin. Itse pääsin vastaavassa tilanteessa (ja toisen puolisissa vatsakivuissa) kesällä tarkkaan hcg seurantaan, ne tuplaantumisajat antaa aika hyvin osviittaa siitä, onko kaikki "normaalisti". Ehkä sä voisit kans saada HCG testauksen viikonlopun jälkeen ja toisen sit 48h jälkeen siitä? Jos viivat ei viikonloppunakaan vahvistu siis. Tosi piinaavaa odottaapaljon jaksamista nyt seuraaviin päiviin, epätietoisuus on pahinta ja toivon, että sulla kyseessä olisi vain myöhäisempi ovis ja kiinnittyminen, minkä takia nousu "hitaampaa"
![]()
Ymmärrän! Mun tarkoitus ei ollut pelotella, mutta itse oon arvostanut vastaavassa tilanteessa "molempien" puolien kuulemista.Ihanaa, kun jaksoit vastailla.Tässä kohtaa on tosiaan tarve ihan järkipuheelle ja just vertaiskeskustelulle. Mies yrittää olla tsemppava ja uskoa asiaan, mutta ei sen enempää osaa tarkastella
Lopetin pillerit vuosien jälkeen 5kk sitten ja alettiin heti yrittää, kierto meni heti säännölliseksi 26 päiväiseksi, ja olen tikutellut ovistakin joka kierrolla, ja voi toki olla +1 päivä kuvissa, mutta ei paljoa auta — näin ainakin olettaisin
Täytyypi tutustua noihin verikokeisiin, josko ehkä menisi testaamaan.
Alkuviikosta olin toiveikas, mutta nyt alkaa vähän olemaan skeptinen. Toivotaan, että viivat tummenee ja pysyy mukanaKiitos kaikille optimistisuudesta, ja ihanaa odottelua kaikille plussanneille
Toivottavsti pääsen sille puolelle pian myös
![]()
Tein tänää uudestaan digin niin olihan siinä viikot tipahtanu joten kesken tää on menny.Ehkä mäkin nyt uskallan tänne liittyä jos vaikka saisi vertaistukea.mulla 6 lasta ennestään ja ennen tätä viimesintä lasta sain viime vuoden keväällä ensimmäisen keskenmenon ja sit tulin viidennestä kierrosta uudestaan raskaaks. Heinäkuun lopussa tuli ylläri plussa joka meni elokuussa kesken. Varhaisultrassa näkyi raskaus oikeassa paikassa mutta ei ruskuaispussia eikä alkiota. Vuoto oli alkanut nihkeänä pari päivää ennen ultraa. Keskenmeno kierto oli ja meni ja seuraavasta plussasin jälleen. Mutta nyt nää mun testit junnaa eikä vahvistu millään. Onko tääkin nyt menossa kesken vai mitä ihmettä.
ekassa keskenmenossa viivat vahvistu hyvin ja tokassa vahvistu mutta ei tullut niin tummia. Tiedän ovispäivän tästä kierrosta ja lämpöjäkin seurasin mistä näkee kiinnittymisen mikä myös tukee sitä että sain ekan haamun dpo10. Dpo11 digiin raskaana 1-2 ja dpo15 digiin raskaana 2-3. Ja liuskoilla näyttääkin hyvältä siihen dpo15-16 asti jonka jälkeen nää on hieman vaaleempia mut ei vaalene eikä tummene. Onko kellään vastaavaa kokemusta? Varhaisultra on varattu 6+2 ja tänää pitäis olla oviksen mukaan laskurilla 4+4. 9 päivää ekasta plussasta ja edelleen noin vaaleeta. Oon myös kokeillu rfsu testeillä ja ne tekee samaa kuin nuo pc testit.
Oon tosi pahoillaniTein tänää uudestaan digin niin olihan siinä viikot tipahtanu joten kesken tää on menny.nyt pitää vaan odotella vuotoa.
![]()
Oon pahoillaniTein tänää uudestaan digin niin olihan siinä viikot tipahtanu joten kesken tää on menny.nyt pitää vaan odotella vuotoa.
![]()
Todella ikävääTein tänää uudestaan digin niin olihan siinä viikot tipahtanu joten kesken tää on menny.nyt pitää vaan odotella vuotoa.
![]()
PahoittelutTein tänää uudestaan digin niin olihan siinä viikot tipahtanu joten kesken tää on menny.nyt pitää vaan odotella vuotoa.
![]()
Itse tein ovistestin ensin, selllainen kun sattu olemaan kaapissa, samanlainen viiva tuli ja lähdin siltä istumalta hakemaan raskaustestiä. En ole tässä saanut koskaan ovistestiin plussaa, niin ajattelin, että nyt on kyllä ehkä jokin muu
Minä myös olen tehnyt molemmilla kerroilla ensin tuon ovistestin ja sitten raskaustestin perään. Kiva että toimii joka tarkoitukseen!Itse tein ovistestin ensin, selllainen kun sattu olemaan kaapissa, samanlainen viiva tuli ja lähdin siltä istumalta hakemaan raskaustestiä. En ole tässä saanut koskaan ovistestiin plussaa, niin ajattelin, että nyt on kyllä ehkä jokin muu![]()