Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei ole kuvaa mutta kiva nähdä muillakin hailakoita haamuja noissa sinisissä testeissä 🙏 Mulla oli samanlainen dpo 10-13 mutta clearbluhun sain 1-2vk joka aikalailla täsmäsi. Ensi viikolla vielä uutta viikkotestiä.

Mulla ei ole kuvaa mutta kiva nähdä muillakin hailakoita haamuja noissa sinisissä testeissä 🙏 Mulla oli samanlainen dpo 10-13 mutta clearbluhun sain 1-2vk joka aikalailla täsmäsi. Ensi viikolla vielä uutta viikkotestiä.

Joo noi siniset OneStepin testit on kyllä ihan kaikkee muuta kun herkkiä :D

IMG_20251016_172348.jpg

Raskaustestit loppu mutta ovulaatiotestejä on vielä pari, onhan tuo melko räikeä viiva, en tiennytkään että ovulaatiotestiinkin voi tulla tollanen kun omat aina jää haaleiksi ja niitä saa odotella mutta tuo viiva tuli siihen sinä samaisena hetkenä kun nesteet kulki siitä kohtaa 😂😂 En tiedä miksi testasin, kai halusin nähdä onko viiva vahvistunut 🥲 Nyt rv 5+3.

Mun viivat ei ole kolmeen päivään oikein vahvistunut ja oon ollut siitä ihan stressissä😂 nyt on dpo 17. Mut googletin asiaa ja luin et joillain nuo liuskatestit ei vahvene vaikka olisikin raskaana. Joku jopa odotti kaksosia eikä saanut silti ikinä leffaviivoja😃 eli toivotaan et mullakin on niin😊

Liitteet

• PXL_20251017_070947222.MACRO_FOCUS.jpg
    PXL_20251017_070947222.MACRO_FOCUS.jpg
    722.9 KB · Katsottu: 32
Mun viivat ei ole kolmeen päivään oikein vahvistunut ja oon ollut siitä ihan stressissä😂 nyt on dpo 17. Mut googletin asiaa ja luin et joillain nuo liuskatestit ei vahvene vaikka olisikin raskaana. Joku jopa odotti kaksosia eikä saanut silti ikinä leffaviivoja😃 eli toivotaan et mullakin on niin😊
Mulla parissa edellisessä raskaudessa viivat vahvistuneet hitaasti ja nytkään ei kolmessa päivässä tapahtunut juuri muutosta, joten seuraavan kerran testaan vasta 5+0. Joten luulisin et toikin on jossain määrin yksilöllistä miten vahvistuvat☺️

Takaisin