Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon tässä ehtinyt muutaman testin jo tehdä Alin kuva tältä aamulta kp29/30 (Rv 4+1).
View attachment 126222
p.s. @Vargynja otsikkona on "toukokuisten plussatestien kuvia", mutta varmaan tarkoitus olla kesäkuisten?
Onnea plussasta! Mulla ehti kanssa olla pillereiden lopetuksen jälkeen tyhjennysvuoto+yhdet menkat. Ei ollut mitään hajua oman kierron pituudesta kun minipillereiden myötä menkat oli kokonaan poissa monta vuotta.Tuli sunnuntaina pienehkö ylläri ku tein ensimmäisen positiivisen testin Heti perään piti tarkistaa useammalla et pitäähän tuo positiivinen paikkansa xd Tänään lähti jo raskaustestien viivat tummenee
Multa poistettiin hormoonikierukka viime kuun neljäs päivä. Kierukan poiston jälkeen ei oo ollu menkkoja, enkä ees vaivautunu tekemään ovulaatiotestejä, kun aattelin et alan tekemään niitä vasta ekojen menkkojen jälkeen. Oon kauheesti yrittäny arvuutella et mikäköhän rv on nyt menossa, mut sen kai saa sit varhaisultrassa tietää
Ainakin viivan tummuus näyttää vielä hyvältä nuille päiville! Toivotaan parastaTiputteluvuoto säikäytti eilen. Nyt mennään varpaillaan ja pelätään pahinta.
Tämän päivän testi, oviksesta laskettuna 4+0 (eli dpo 14) ja menkoista 3+4.