Kesäkuisten mammojen/vauvojen tapaaminen

LauraElina

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elikkäs.. Hanin kanssa FB:n puolella ollaan suunniteltu tälläistä tapaamista äitien ja vauvojen kesken [:)]

Tälläistä hauskaa olis nyt heitetty ilmaan:

Shoppailua, kahvittelua, syöpöttelyä ym Vantaan Jumbossa. Lisäks Jumbon yhteydessä on Flamingo, jossa olis mahdollista käydä Finnkinon vauvakinossa ja Flamingo Span vesi on +32 asteista niin pulahdus altaaseenkin olis ihan mahdollinen. [:)] Lapset alle 4v pääsee sisään ilmaiseksi. Jos rahapussi antaa myöten niin samassa yhteydessä on Sokos Hotel Flamingo, jossa voi viipyä yön. Itse olen kaksi kertaa ollut hotellin asiakkaana ja minusta oikein mukava hotelli ja aivan ihanat muhkeat tyynyt [:D]

Mitään ei olla lyöty lukkoon, joten ehdotuksia tulemaan! Niin paikan, tekemisen kuin ajankohdankin suhteen! [:)] Meillä myös Jarkko saattais olla kiinnostunut tulemaan mukaan, niin myöskin mielipidettä siitä jätetäänkö me ukot kotiin vai suvaitaanko ottaa ne mukaan [:D]

Tähän oheen liitin nyt kyselyn siitä onko kiinnostusta tulla tapaamiseen.

Hei,toihan olis kiva idea![:)] saispahan "tekosyyn" lähtee etelässä päin taas käymään ja moikkaileen myös sukulaisia siinä sivussa[:D]

Me voitais myös osallistua tapaamiseen Onnin kanssa ilman muuta! Mutta koska mulla on noita poikia enemmänkin, niin toiveissa olis ainakin täällä viikonloppu...? Jos tavataan viikolla, niin tuon eskarilaisen aikataulu sanelee aika pitkälle mun ohjelman, ikävä kyllä. Mutta siis loistava idea, tehdään treffit mahdollisimman isolla porukalla!! [:D][:D]

Pitääki käydä FBn puolel kattoos mitä ootte jutskaillu...
Pyöriny itel kans tapaamisidea monta kertaa pääs, mut en oo viittiny ehottaa ku aattelin et kuitenka ihmiset ei innostu... Ois kyl hauskaa, meil kuitenki ollu sopivan kokoin ja tiivis ryhmä :)

Onko ajankohdasta sovittu ja paikasta? Asumme 5 min matkan päässä Jumbosta joten se olisi meille ainakin hyvä paikka. Ja Iirokin olisi halukas tulemaan niin minulle ainakin sopii jos mihetkin tulevat. Saa nekin sitten keskustella yhdessä isänä olemisesta sun muusta. [:D] Meillekkin porukkaa voi tulla, mutta kun 65 neliöö on aika pieni jos suuri poppoo tulee.

Juu tosiaan meille kävis vallan mainiosti toi Jumbo kun ei meiltäkään aja sinne motaria pitkin kuin vajaan tunnin ja mun puolesta voitais ottaa noi miehetkin mukaan niin vois itekkin shoppailla ja hörpsiä kahvia enemmän rauhassa kun on yhdet lisäkädet [:D]

Viikonloppu sopis meillekkin paremmin, mutta vauvakinoa ei taideta järjestää kuin torstaisin(?), jos jollain parempaa tietoa tuosta Vantaan finnkinosta niin kertokoon [:)]

Meillä tää syyskuu on ihan täys kaikenmoista menoa on polttareita ja synttäreitä sun muuta, 2.10 on häät, mut sen jälkeen ei ookkaan muutakun aikaa! [:)]

[8D][8D][:)] KANNATETAAN!! tosin meillä ukkoo ei oikein tollasiin saa mukaan mutta mää tuun ipanan kaa.. [;)][8D][8D][:D]

Täähän on aivan loistava idea!!!! Meiltä on n.30min ajomatka Jumboon!! Kahvittelu sopis meille hyvin tai syöminen!!! Oishan se hauska näky kun meitä ois monta mamma//vauva paria siellä[:D] Täytyypä seurata mitä pvm suunnittelette, että pääsen mukaan!!!

täältä ollaan myös tulossa, ja eihän sen tosiaan tarvitse olla mitään hirveen ihmeellistä. Syöminen tai kaffet riittää mullekin, niin kuin Sarian tossa mainitsikin jo [:)]

mukana ollaan ! [;)] Viikonloppu käy meillekkin parhaiten !
Olisko tavoitteena ennen joulua?[:D]

Me tullaan myös! Hyvä idea, oon samaa miettiny jo aiemmin. Jumbo paikkana sopii myös, asutaan Espoossa, joten matka ei oo pitkä. Ukkoa ei niin tapaaminen innosta, mut me tullaan kyllä pojun kanssa. Sekä arki että viikonloppu käy meille.

ihanaa että noin moni on innostunut tulemaan! tosi kivaa. [:D][:)] tavoite ennen joulua. mä jo tossa ehottelin että lähtään laivalla tukholmaan jouluostoksille mutta taitaa tulla liian tyyristä reissua... ;) joten kaffet ja shoppailu jumbos ookoo.. [:)] täytyy sitä viikonloppua sitten miettiä että mikä ajankohta sopisi kaikille. varmaan menee sitten sinne loka-marraskuulle. vai pitäiskö olla joulukuun puolella jos miettii joululahja ostoksia samalla?[8|][:-][:D] laittaakaa mielipidettä kyseisestä asiasta.
voi olla että jos porukkaa ei haittaa niin tuon pari mamma ystävääni mukanani. heillä myös ollut lasketut ajat kesäkuussa mutta jostain syystä eivät ole täällä palstalla olleet. [8|] mutta varmaan halukkaita saamaan vauva-arkeen piristystä. tulevat hesasta ja espoosta. ja molemmat kaipaa uusia mammakavereita. mutta vain siinä tapauksessa tuon jos muita ei haittaa että mukaan tulee ryhmän ulkopuolisia....? siitäkin mielipidettä rohkeesti vaan.. ;)
tää ainakin aivan innoissaan oottaa pääsevänsä näkemään ryhmäläisiä ja vauvoja... :)

Mekin ollaan mukana, aika kiva idea [:)] Miestä tuskin saan mukaan mutta tytyn kanssa tullaan mielellään, eikä mua ainakaan haittaa vaikka hani tuo mukanaan "ylimääräisiä", mukavaa jos tulee paljon porukkaa [:D] 

Meille sopii ihan kumpi vaan, arki / viikonloppu, miten vain muille sopii, kahvittelu vois olla ihan kiva mutta onkos siellä sitten paikkaa mihin kaikki mahdutaan [:D]?? Tukitaan joku kahvila kokonaan kärryinemme [:)]

Niin se on kyl totta, että ainakin syöminen on ihan mahdotonta isolla lössillä koska sieltä ei koskaan tahdo löytää muutenkaan edes kahdelle ihmiselle paikkaa [>:]
Viikonloppu taitaa olla paras vaihtoehto. Miksei jo lokakuussa? Voihan sitä sit uusia järjestää esim.kuukausittain jos siltä tuntuu ja haluaa niitä jouluostoksiaankin tehdä.

Me ollaan marraskuussa menossa Vantaalle viikonlopuksi. Turo-Eemilin kummien luokse ja samalla käydään IKEA;ssa.
Mietin kun meillä täältä Seinäjoelta on aikamoinen matka myös sinne päin niin jos sais ne suplittua vaan samalle vkl nämä. Kaks kertaa samassa kuussa niin pitkä pienen kanssa voi vähän olla jo liikaa...

Mutta eikö nämä jotenki järjesty. Iso porukka ja kaikkien mielipiteet kun täytyy ottaa huomioon niin pakko on olla joustoa puolin ja toisin.[:)][:)]

Mä oon niin mukana!
Tästä Järvenpäästä kun ei ole tuohon Jumboon matka eikä mikään.
Mä voisin tavata teidät vaikka jo ensi viikonloppuna [:D] Kaipaan muutenkin niin paljon samanhenkistä seuraa... [:(]
Lokakuu olisi kyllä hyvä. Voihan sitä tehdä toisen tapaamisen sitten myöhemmin. Heitetäänpä ilmoille päivämäärä
Lauantai 16.10.2010?

Siellä syömisestä... Lauantaisin siellä tuuppaa tosiaan olemaan aika reilusti jengiä. Mutta voisihan sitä yrittää esim. varoittaa jotain ravintolaa, että tällainen jengi olis tulossa...

Jenni90 Heh... mä kävin heinäkuussa kaksi kertaa pohjanmaalla (Seinäjoelta vielä pohjoisempana). Toinen reissu autolla ja toinen junalla. Meni ihan loistavasti... hih... Tiesitkö muuten, että minä olen asunut seinäjoella 4 vuotta. Muutin sieltä 2007 tänne pääkaupunkiseudulle. Ystäviä jäi iso läjä sinne.. [:(]

pitäsköhän sitä sitten varata jonnekin oikeen pöytiä tai jotain??? Siis sitten kun se päivä on päätetty. Meille käyt tuo gibsonin ehdottama..

mielelläni tulisin mutta toi matka on aika este ja samoin rahatilanne[8|][:(] tyhmää kun täällä ei oo ketään kavereita kun kaikki jäi entisille asuinpaikkakunnille eikä tän mammautumisen jälkeen oikein oo niistäkään kuulunu niin olis ollu niiiiin kiva päästä tulemaan mutta minkäs teet..[8|]

Gibsoni; aijjaaa ! Missä päin Sjokea olet asustanut?[:)]
Joo kyllähän meilläkin tuo matkustaminen sujuu! Ja ei todellakaan meidän mukaan tarvii sitä päivää valita[:D][:D]
Mutta heitin vain ilmaan joskos se olis marraskuussa? Muulloinkin toki päästään![:)][:)]

Takaisin