Kesäkuisten mammat! <3

Meillä on lugesteron käytössä viikolle 10 saakka, ruskeaa tiputtelua tullut, tänään hiukan enemmän kuitenkin kun normaalisti :o mitään kipuja ei ole. Varhaisultrassahan me perjantaina käytiin ja silloin kaikki oli ainakin hyvin.

Jeto itsellä tiputteli rusehtavaa vuotoa molemmissa onnistuneissa raskauksissa rv6-7 ja hyvin meni :)

Joo, Mullakin ruskeaa beigeä vuotoa oli esikoisesta pitkään (varmaan ainakin viikon-kaksi). Alkoi just ku lähdettiin ulkomaille reissuun ni oli kyl raastavaa.. mut kaikki siis hyvin meni :)

Tänään oon löytänyt armollisuutta itseä kohtaan ja pitänyt vapaapäivän opiskelusta ja ollut miehen kanssa ja ihan rauhassa kotona. Huonovointisuuttakin on ollut vähemmän nyt iltaa kohti. Jes. Huomenna käyn vaan yhden 4 tunnin luennon ja muuten en aio opiskella. Kokeilen tällaista rennompaa otetta nyt ilman huonoa omaa tuntoa. Yritän ajatella niin, että jos oikeesti joku kouluhomma kärsii tästä, ni sitten ne tehdään myöhemmin tai sitten vaan ei saa ihan kaikkea tehtyä, mikä oli alkuperäisessä suunnitelmassa. Ei kuitenkaan oikeesti oo väliä minkään kannalta nyt se kuinka monta niitä opintopisteitä on tältä syksyltä. Korkeintaan 5 op menettää, jos yrittää ottaa rennommin. Keväällä uskon voimien olevan taas erit, ku alku on takana.

Eea rv 5+4

Täällä kans alko ruskea vuoto viikolla 5+, välillä enemmän ja välillä vähemmän, ja välillä vieläkin tulee satunnaisesti vaikka viikot 9+2. Alkuun pelästytti mut ilman kipuja ei kuulemma mitään hätää, ihan normaalia kuulemma. :)

• Tykkään
Reaktiot: Eea
Miulla oli 5+ viikoilla ihan veristä vuotoa.. niukkaa joka loppuu nopeasti ja parina päivänä tuli rusehtavaa vuotoa.. 6+2 ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin ja syke näkyi ja nyt 9+2 ja eilen kävin yksityisellä ultrassa oman mielenrauhan takia niin kaikki oli edelleen hyvin. Vahva syke ja näkyi ku pikkunen liikkui siellä jo

Miulla oli 5+ viikoilla ihan veristä vuotoa.. niukkaa joka loppuu nopeasti ja parina päivänä tuli rusehtavaa vuotoa.. 6+2 ultrassa kaikki oli kuitenkin hyvin ja syke näkyi ja nyt 9+2 ja eilen kävin yksityisellä ultrassa oman mielenrauhan takia niin kaikki oli edelleen hyvin. Vahva syke ja näkyi ku pikkunen liikkui siellä jo

Meillä nyt 7+5, tulee tuo vuoto ihan pikkuhousun suojaan saakka. No ens viikolla on neuvola, jos sielä saisi kinuttia ultrauksen, ellei aikaisemmin käy ultrassa, ihan oman mielenterveyden takia :D

Mä olin kanssa tosi yllättynyt kun maha pomppasi esiin jo pari viikkoa sitten :wideyed: Aikaisemmissa raskauksissa on näkynyt muistaakseni vasta joskus rv 17 paikkeilla. Nyt mulla toki on aloituspaino melkein 20kg enemmän kuin silloin ja massaa keskivartalossa muutenkin enemmän. Jotenkin silti kuvittelin, että hoikalla naisella näkyisi helpommin. Ultraan olis vielä pari viikkoa, siihen saakka kun nyt saisi mahan vielä pidettyä piilossa. Sitten ei enää haittaa, kun voi jo raskaudesta kertoa :)

Täällä vielä yksi odottaja lisää :) 24v olen ja kolmas olisi tulossa. Kaksi aiempaa syntyneet 11/15&7/17.
19.10. testasin digillä raskaana 2-3vkoa, joten laskettu aika olisi kai kesäkuussa. Aika epäuskoinen olo on kuitenkin, kun oireet on melko lieviä. Kahdessa aiemmassa raskaudessa oireet oli vahvemmat. Nyt on välillä ihan lievää pahoinvointia, väsymystä, kokoajan nälkä ja naama kukkii ihan valtoimenaan :shifty:
En oo vielä edes soittanut neuvolaan, meillä ei kuunnella sydänääniä ennen sitä nt-ultraa ja varmaan vasta ultran jälkeen uskon että siellä jotakin on :grin nyt testin mukaan menossa ois rv n 6-7. Kierrosta kun ei mitään hajua ole, kun imetän vielä kuopusta.

Nyt kun kolmen vuoden sisällä on kolmas tulossa niin eipä tuo maha yhtään piilossa pysyny :rolleyes: toki on edellisistä vielä ylimääräsiä kilojakin jääny.

Mulla tuli esikoisesta ihan pikku pömppö vasta rv20 tai jotain, ja siksi tuntuu niin hurjalta että tuo maha tuolta ihan kohta pomppaa. Näin jo viime yönä unta, että maha oli kasvanut yhden yön aikana ihan kunnolla :D

Täällä kanssa maha on nyt jo aika iso, verrattuna aiempiin raskauksiin. Painoa ei juuri ole joten heti näkyy muutokset. Paino toki noussut 1.2kg 2vk aikana...

Täällä tänään wc reissulla pyyhkieässä punaista hieman paperiin tuli muutoin ei muuta.Onkohan kuivat limakalvot tai haavuma?

Heitsu, mulla tullut kaikissa kolmessa. Ekasta sanottiin et ku paikat venyy ni johtunut siitä et joku verisuoni katkennut. Kohdussa ei siis näkyny vuotoa. Myöhemmin ultrassa näkyi hematooma. Kuopuksesta veri näkyi kohdussa, joten myöhemmin huomattiin että istukka oli kohdunsuuta lähellä.

Tässä raskaudessa tuli vaaleanpunaista paperiin rv 5+1 ja säikäytti edelleen vaikka kaksi raskautta vuotoineen mennyt hyvin. Normaalia siis on, mut inhimillisesti raastavaa..

Tänään tein digi testin tuli 3+ huolestuin eilen tipasta verta ja aamulla kun heti ei ollut rinnat arat.Testin perusteella pitäisi kaiken olla niin kuin pitää.Tänään ollut jalkojen ja käsien puutumista ja ruoka ei ole maistunut ollenkaan.

Onko teillä kohdun tuntemukset vähentyneet? En oo tänään juurikaan huomannut särkyä alaselässä ja alavatsassa. Toki migreeni ja pahoinvointi yhtäaikaa, et voi olla et ajatukset niissä...

Huomaa et heti alkaa ajatukset mennä huolestuneemmaksi, kun joku oire vähenee..

Ei oo, edelleen tuntuu välillä niinku joku möyris. Ehkei niin paljon kuin aiemmin mutta jonku verran.

Näillä näkymin siirryn nyt hetkeksi taka-alalle odottelee että mihin tää raskaus etenee vai onko mennyt jo aiemmin kesken. Jos etenee niin silloin siirryn tuonne heinäkuisiin.

Tsemppiä kaikille! Mä jään jännittää.

Takaisin