Kesäkuisten mammat! <3

Tällä 27-vuotias esikoista odottava mamma. Nyt viikot 6+0 ja laskettua aikaa povattiin 2.6. mutta sekin nyt voi vielä muuttua.
Lopetin pillerit heinäkuussa ja yhdet kuukautisen ehti tulla kun jo tärppäsi, suunniteltu mutta toki hieman 'shokki' hyvällä tavalla molemmille ku ei uskottu että näin nopeasti tapahtuisi mitään.
Ei olla vielä kerrottu kenellekään vaikka mieli kovasti tekisi.. :grin hankalaa pitää näin ihanaa ja isoa asiaa vanhemmilta ja parhailta ystäviltä salassa.
 
Liityn myös varovaisen innoissani joukkoon! 28-vuotias, ensimmäinen lapsi 12/15 ja ehdittiin olla 1,5 vuotta ilman ehkäisyä. Kesällä mulla todettiin pcos ja tällä viikolla käytiin lapsettomuuspolin ensikäynnillä, mutta kävikin niin että pari päivää sen jälkeen ilmestyi kaksi viivaa tikkuun. Nyt olen testaillut hulluna ja kai se on uskottava kun viiva vain vahvistuu. La olisi laskurin mukaan noin 13.6.
 
Tsemppiä! :Heartred
Uskoisin et neuvolan kautta ohjaisivat lääkärille? Tai pyydä hcg koe.
Soitan aamulla neuvolaan, katsotaan mitä sanovat. Luulenpa ettei tässä ole hirveästi tekemistä enää, tarkastus ettei sinne jäänyt mitään ehkä? Olen lukenut että neuvolassa yleensä ollaan hyvin negatiivisia vuotojen suhteen, ja yksityisellä sanovat että on normaalia taas. Kipujen ja vuodon runsauden perusteella sanoisin että km on todennäköisempi. Eilen shokissa ja epäuskossa toivoin toki että löytyisi joku toinen syy, mutta tänään se toivo on laantunut ja haluan mieluummin vain tietää milloin voi aloittaa uudestaan yrittämiset.:rolleyes: Infoan vielä mikä tilanne on, mut näillä näkymin ei ole vielä kesäkuussa käärö mulla :)
 
Tänään aamulla sain testiin plussan, LA olisi 19.6. Esikoinen on syntynyt 11/15. Kolmannesta yrityksestä tärppäsi, toivottavasti jaksaa pysyä mukana loppuun saakka Aiemman synnytyksen vuoksi tämä tulisi sektiolla vkolla 38. Jännittävää!
 
Sain neuvolan kiinni juu, siellä sanottiin että odotetaan ja katsotaan. Tee raskaustesti joskus muutaman viikon päästä taas. Tein iltapissasta pc-liuskan ihan vain kokeillakseen mutta siellä ei kyl hirveesti näkynyt enää, jos tiirusti niin ehkä hailakkaan haamun esi-isä. Viikonloppuna teen vielä toisen testin ja silloin totean kyllä tämä loppuneeksi keskenmenoon jo. Kipuja on sen verran kyllä ettei ehkä ihan tavallinen kuukautiskipu ole, onneksi kai että ei ehtinyt juhlia asiaa sen enempää. Päivitän tilanteeni viimeistään vklna siis :)
 
Täällä äityi pahoinvointi siihen luokkaan että piti käydä hakeen pahoinvointirannekkeet. Esikoisen kans ei ollut pahoinvointia, tämä kai sit senkin eestä myllyttää :wtf:. Siskoista yksi sai kuulla raskaudesta, muut ei ainakaan ääneen arvuutelleet asiaa miksi en juonut. Varhaisultraan aika varattu ja kai se pitäisi neuvolaankin soitella ja varailla aikaa.
 
Heippa kaikille :hello

Täällä on tehty positiivinen testi tänään, joten hyyyvin varovaisesti liityn teidän seuraan :smiley-angelic006
Mulla on takana varhaisraskauden keskenmeno, eikä välissä kerennyt tulemaan menkkoja, kun nyt jo siis uusi tärppi..
Ennestään meiltä löytyy juuri 2v täyttänyt tyttö ja pian 5v täyttävä poika :Heartred

Nyt kyllä sen lisäksi, että olen tosi onnellinen, niin olo on tietty tosi epävarma ja jännittynyt..
Huomenna meen tytön kanssa 2v neuvolaan ja perun samalla torstaisen neuvolan (joka piti siis olla sen keskenmenneen neuvola).
Mutta sen lisäksi varaan ensimmäisen äitiysneuvolan :love7
La olisi 20.6 laskureiden mukaan..
 
Hei ajattelin esitellä itseni tänne olen 21 vuotias minulla on jo yksi lapsi 9/15 (eri isä kuin tulevalla ollaan hyvissä väleissä) plussasin viime viikolla laskettu aika on suunnilleen kesäkuun toisella viikolla ei ole varmaa koska kuukautiset epäsäännölliset. Olemme yrittäneet nykyisen miehen kanssa jo melkein vuoden olin jo luovuttaa mutta nyt tärppäs mies ei vielä tiedä raskaudesta odotan sopivaa hetkeä kertoa yllätyksestä :)
 
Hei!

Olen tässä reilun viikon empinyt hyppäänkö mukaan vaiko en. Päätin sitten hypätä. Minulla on la 6.6., neljäs lapsukainen olisi tulossa. Iltatähti tuloillaan, kun kuopuskin on jo 9v. Yksi lapsi vaan tuntui meiltä jatkuvasti puuttuvan, joten tässä sitä ollaan. Kierukka napattiin pois elokuun lopussa ja saman tien sitten tyhjennysvuodon jälkeen tärppäsi. Kovasti on ällöttänyt ja kuvottanut jo kolmatta viikkoa, minkä vuoksi testailinkin pariin kertaan haamun jo turhan aikaisin. Väsymys on ihan järkyttävä, illat menee nukkuessa. Ja tänään huomasin, että hajut (erityisesti ruokien hajut) ovat alkaneet tehdä pahaa.
Mukana menossa siis teidän kanssanne. :)
 
Onnea Kyfi :) me otettiin kierukka pois heinäkuussa, vielä odotellaan tärppiä. Toivottavasti jo seuraavalla kierrolla tämän km jälkeen :)
 
Minä vaihdoin nimimerkkiä ja olen siis se toinen Kyfi ja numeroita perässä. Huomasin, että meitä oli kaksi niin samannimistä, että mennään sekaisin. :)
Kiitos onnitteluista StellaMom. <3 Ikävää, että sinun odotuksesi päätyi tällä kertaa keskenmenoon. :( Toivotaan tosiaan, että ensi kierrosta tärppäisi teilläkin! <3
 
Minä vaihdoin nimimerkkiä ja olen siis se toinen Kyfi ja numeroita perässä. Huomasin, että meitä oli kaksi niin samannimistä, että mennään sekaisin. :)
Kiitos onnitteluista StellaMom. :Heartred Ikävää, että sinun odotuksesi päätyi tällä kertaa keskenmenoon. :sad001 Toivotaan tosiaan, että ensi kierrosta tärppäisi teilläkin! :Heartred
On se hirveetä kun vieläkin miettii miten innoissaan oli viime viikolla tähän aikaan :) mutta puhuinkin masulle silloin sunnuntaina että jos on huono olla niin päästä irti vaan kunnolla ja jos ei niin pidä kiinni kunnolla! *tippa linssissä* Tuntui hassulta puhua vatsalleen mutta aattelin että hyvä harjoitella :p
Tarrasukkia toivotaan kaikille plussanneille täällä! <3
 
Täällä kanssa huutelee 29v. toista odottava.
La 2.6. ❤
Esikoinen 8-vuotias, tätä pientä on pitkään ja hartaasti toivottu.

Kahdesti ultrassa käyty ja vauva olikin 1,5viikkoa pienempi kuin luultiin. Onneksi ainoat oireet on palelu,väsymys ja tolkuton nälkä. Joskus iltapahoinvointia. Esikoisesta kun kärsin pahoinvoinnista niin että paino laski lähes 10kg alussa
 
Hei vaan kaikille! Täällä odottelen jo toista kesäkuista! Tyypeille tulee kaksi vuotta ikäeroa. Tein ekan testin 3.10. kun vuoto ei alkanutkaan kaks päivää menkkatuntemusten jälkeen, mut se näytti negaa. Toissapäivänä tein uuden ja olikin vahva plussa.
Huu, kun on jännää!
 
Hei vaan kaikille! Täällä odottelen jo toista kesäkuista! Tyypeille tulee kaksi vuotta ikäeroa. Tein ekan testin 3.10. kun vuoto ei alkanutkaan kaks päivää menkkatuntemusten jälkeen, mut se näytti negaa. Toissapäivänä tein uuden ja olikin vahva plussa.
Huu, kun on jännää!
Mullakaan tämä raskaaksi tulo ei näytä onnistuvan kuin syksyllä:grin kaksi heinäkuista, kesäkuinen ja nyt toinen kesäkuinen tulossa myös:Heartred
 
Täällä kanssa huutelee 29v. toista odottava.
La 2.6. [emoji173]
Esikoinen 8-vuotias, tätä pientä on pitkään ja hartaasti toivottu.

Kahdesti ultrassa käyty ja vauva olikin 1,5viikkoa pienempi kuin luultiin. Onneksi ainoat oireet on palelu,väsymys ja tolkuton nälkä. Joskus iltapahoinvointia. Esikoisesta kun kärsin pahoinvoinnista niin että paino laski lähes 10kg alussa

Mulla oli esikoisen kanssa myös pahoinvointia (hypermeesi) koko raskauden ajan, oksensin koko 9kk ihan joka ikinen päivä ja olin tipassa monta kertaa. Töistä jouduin aluksi olemaan sairaslomalla paljon ja sitten kun se ei mennytkään ohi vaikka kaikki niin toitotti, niin en enää oikeastaan pystynyt loppuraskauden aikana enää palata töihin ollenkaan. Laihduin vaan ja se oli jotain ihan järkyttävää. Nyt toivon, että pääsisin helpommalla ja jos en niin oon valmis ottamaan sen riskin ja kestämään olot mitä vastaan tulee [emoji173]️ tähän asti oon yhtenä aamuna voinut pahoin, palelua ja kuumia aaltoja vuoron perään ja repäisykipuja aina välillä. Ei oikeastaan muuta. Todella epätodellinen olo edelleen kun tätä toista on niin kauan toivottu.
 
Toivotaan Linhee että tällä kertaa säästyt pahoinvoinnilta! Mulla oli ekalla kerralla pari viikkoa etova olo ja nyt tulee välillä pahan olon aaltoja mutta toistaiseksi ei muuta.
 
Takaisin
Top