Kesäkuisten esittäytymisketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tweety
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa-a, tiedä sitte mahtaako kukaan tätä vielä lukea, mut jos nyt esittäydytään kuitenkii :)

Täältä huutelee Kaarinalainen (Turun lähellä) 25-vuotias lähihoitaja naikkonen, olen töissä tehostetun palveluasumisen yksikössä. Mies on 28-vuotias, työtön CNC-koneistaja / rekkakuski. Meiän perheeseen kuuluu kolme kolli kissaa emoticon

Tää raskaus on erittäin toivottu. Meidän ensimmäinen meni maalliskuussa ikävin seurauksin kesken, jouduin hätäleikkaukseen ja omakin henki oli vaarassa. Kolmen pitkän kuukauden sairasloma autto, sit oliki jo ikävä töihin. Suru on toki mukana, mut se kulkee tuolla sydämessä.. Noh, mut, tää raskaus on nyt kuitenkin tuolla oikeassa paikassa ja toivottavasti on kaveri terve emoticon
..enkä mäkään jaksa paljoa ressata. Siellä se kaveri köllii ja tulee ulos kun on tullakseen. Hommat menee omalla mallillaan, eikä siihen itte voi oikeen vaikuttaa..

Mitäs muuta mää kerron.. Eipä kai siinä.

Ihanaa odotusta meille kaikille <3

Tervetuloa mukaan Emby^
Tosi ikävää mitä olet aikaisemmin saanut kokea, toivotaan et kaikki menee nyt hyvin tai siis meneekin. Sähän oot käyny jo nt-ultrassa eli siellä kaikki oli ilmeisesti kunnossa!? 

Heippa! Täällä 23-vuotias odottaja Valkeakoskelta. Ensimmäistä odotellaan ja hyvillä mielin kohti vuotta 2012. Tää kaveri oli aika yllätys, ei ihan vielä suunniteltu kuitenkaan perheenlisäystä. Aluksi molemmat olivat aika shokissa ja keskeytyksestä puhuttiin ensimmäisellä viikolla, mutta luonne ei antanut periksi ja itselleni en olisi edes sitä antanut ikinä anteeksi. Nyt molempien mieli hyvä  ja jännityksellä odotetaan vastauksia sukupuolesta tammikuussa. :)

Damon, kiitos :) jjuu, ollaan käyty oikee varhaisultrassa oisko ollu viikoilla 7. Siellä se on kohdussa ja vielä nt-ultrassa kattoivat onko oikeesti oikeessa paikassa, alateitse molemmat tehtiin..

Hei! Täällä olis 25v kaksosia odottava Oulusta. Takana on kaks ultraa ja seuraavaks rakenneultra tammikuussa, sitä odotellessa sitten. Vauvoilla on kaikki hyvin, kasvaneet huimaa vauhtia ja mahakin kasvanut paljon. :)

malendra 17+4

Hei kaikki kesänodottajat! :) Vähän myöhässä tänne osallistun, kun on jo vuosi 2012, mutta vielä on sentään puolet odotusajasta jäljellä! Nopeasti menee, liian nopeasti omasta mielestäni... :) Olen siis kolmekymppinen, jo yhden suloisen nelivuotiaan tytön äiti. Asumme Espoossa ja uuden isomman talon etsiminen onkin nyt ajankohtaista. Toivon että huhtikuuhun mennessä löytyisi uusi, ehtisi ja jaksaisi rempatakin mieleiseksi. Miehen ja tytön lisäksi perheeseemme kuuluu 8-vuotias weimarinseisojanarttu, joka pitää huolen, etten jää sohvan pohjalle makoilemaan. :) Onnekseni olen saanut olla tyttären kanssa kotosalla, nyt raskaana taas ollessa se tuntuu ihanalta! Mieheni on yksityisyrittäjä ja minä taidealan monityöläinen: taidemaalari, kuvittaja ja jonkinlainen käsityöläinen.. ;) Lastensatujen kirjoittaminen ja kuvittaminen sekä valokuvaus ovat lähellä sydäntäni. Balettiharrastuksesta olen kynsin ja hampain pitänyt kiinni, muuhun ei aikaa tunnu liikenevänkään. Tuntuu että jotain ihan omaakin on pakko olla edes kerran viikossa, jotta jaksaa sitten huolehtia muista. :) Raskausviikkoja on nyt 16, masu on jo kovasti pullahtanut ulos. Joitain liikkeitäkin olen jo tuntenut, ihanaa. Nyt kun alun etominen ja väsymys on väistynyt, olo on itseasiassa jo tosi hyvä! Mutta, tässä nyt vähän, lisää varmasti myöhemmin. :) Kivaa liittyä seuraan!

Hei ja onnellista vuotta kaikille! Täällä ollaan 18+5 viikoilla ja ensimmäistä odottelen.
Olen 39v. asun helsingissä ja työskentelen kulttuurialalla. Kolme vuotta ollaan mieheni kanssa jo yritetty lisääntyä ja 2 keskenmenoa on takana :( Nyt kovasti tietysti toivomme että kaikki menisi hyvin tämän kanssa, aika pitkällä kuitenkin jo ollaan ja viikko viikolta toivo lisääntyy :) Puolitoista viikkoa rakenneultraan...jännittää kovasti. Masu on jo kivasti pullahtanut ja mukavasti on liikettä ollut havaittavissa jo muutaman viikon!
Valoa ja iloa kaikille kesämammoille!

Hei kaikille,

Olen 32 vuotias kotiäiti Pirkkalasta. Poikani tulee olemaan toisen lapsen syntyessä n.1v.10 kk vanha eli laskettu aika on 20.6 tällä hetkellä <3. Yhdessä mieheni kanssa olemme olleet kohta 4 vuotta, joten suht nopeesi meillä tilanne on elänyt eteenpäin. Kun sen oikean löytää ja tunteen sen sisäisen rakkauden, se on siinä se kaikki mitä haluaa elämältä. Tietysti lapset on suuri osa sitä. Mieheni on 28 vuotias. Menimme naimisiin viime toukokuussa <3. Asumme tällä hetkellä isossa rivitalokolmiossa, mutta haaveena tässä tulevassa hetkessä omakotitalo pirkanmaalta.
Niin ja toinen lapsi sai alkunsa häämatkalla suomessa, olikohan se meillä sitten varsinaisesti 3 yritys pillereiden pois jättämisen jälkeen vai 2.? Eli suht nopeesti tuli tämä toinen. Ensimmäinen tuli vahingossa tavallaan, pillerit unohdin aloittaa päivälleen ja sitten tärppäs, mutta ihana, rakas hymypoikamme oli enemmän kuin tervetullut elämäämme.

Raskaus sujunut hyvin, mutta erilailla kuin ensimmäinen. Maha on jo iso. Alkuraskauden oireet helpottaa. Hieman maha sellainen kova pallo ja painaa ylöspäin enemmän, vaikka pituutta mulla 170 cm eli en oo mitenkään kovin lyhyt. 13.2 ois rakenneultra ja sitten saa tietää kumpi ois tulossa ja onko kaikki kunnossa. <3

Mahtavaa odotusaikaa,
Nealikkalainen

Hei,

Olen siis 33-vuotias ja Hyvinkäältä. Perheeseeni kuuluu aviomies ja kaksi tyttöstä, 4-vuotias ja 1-vuotias, sekä kissa. Yhteisellä taipaleella olemme olleet mieheni kanssa kymmenen vuotta ja siitä kaksi vuotta naimisissa. Nuorimmaiselle ja uudelle tulokkaalle tulee ikäeroa 1v 7kk, josta olen tyytyväinen sillä olisin halunnut ensimmäisenkin välin pienemmäksi, mutta toinen ei vain ottanut tärpätäkseen (vuosi meni melkein päivälleen). Tämä kolmas tärppäsi heti toisella kerralla :) ja ensimmäinen muutaman kuukauden jälkeen.

Asumme tällä hetkellä rivitalo kolmiossa ja jossain vaiheessa olisi kiva, jos löytäisimme hieman isomman asunnon perheellemme. Mutta tähän hätään, siis ennen synnytystä emme aio muuttaa, olen päättänyt, että pärjäämme kyllä nykyisessä kodissamme vielä jonkin aikaa. En halua, että teemme mitään hätiköityä, vaan etsimme rauhassa sopivaa kotia.

heipä hei kaikille.

oon 26v vantaalainen kahden lapsen äiti, opiskelen tällä hetkellä leipuri-kondiittoriksi. olin kotiäitinä piiiitkään, joten sovin ukon kanssa että nyt on sen vuoro jäädä kotiin kesän jälkeen ainakin puoleksi vuodeksi, mun pitäis valmistua ens talvena, ja sen jälkeen katotaan työtilanteet yms uudestaan.

en nyt tiedä mitä muuta kirjottaa tähän. :D ultra on helmikuussa ja vähän jänskättää..taidankin kysyä kumpi sieltä masusta on tulossa. uskoisin että poika, kun on jo kaks tyttöä.

Hei
Täällä hiukan vanhempi äiti kirjoittelee :). Eli täytän 43 kun tämä kovasti odotettu iltatähteni syntyy. Ennestään kaksi tyttöä, 21 ja 14, jotka odottelevat ristiriitaisin mielin uutta perheenjäsentä. Asumme Tampereella, "uudessa" kodissa, jonka ostimme syksyllä mieheni kanssa (uusioperhe).  Pelolla ja jännityksellä on raskaus edennyt tähän asti, milloin minkäkinlaisia vastoinkäymisiä.Onhan tietty edellisestä raskaudestakin jo 14 vuotta.. On niinkuin olisi ensisynnyttäjä  :). Yritystä on takana vuosi, ivf ja lopulta luomuna alkunsa sai. Nyt vatsa kovasti kasvanut, itsekin hiukan välillä ihmeissäni, koska paino pysynyt vielä parin kilon nousussa. Rakenneultra on meillä 7.2 ja se onkin meillä taas yksi askel eteenpäin tässä melkoisen kivikkoisessa tiessä. Pieniä potkuja olen havainnut jo muutaman viikon, muttei mitään hirmuisen selkeää (istukka edessä). Laskettu aika neuvolassa 26.6, mutta itse laskeskelemme edelleen 24.6 mukaan, koska se on ollut molemmissa aikaisemmissa ultrissa ja on omien laskujemme mukaan se oikea emoticon mutta mitäs muutamasta päivästä..

On ollut kiva lukea juttujanne, välillä tosin tippa silmässä, ja hiukan jännittäessä teidänkin puolestanne. Mukavaa tammikuuta ja kasvattakaa masujanne

Moikka kaikille,

Olen uusi käyttäjä, tänään vasta tutustuin tähän sivustoon ensimmäisen kerran! Olen 27-vuotias ja asustelemme avomieheni kanssa Nokialla. Tämä on ensimmäinen lapsemme ja kovasti odotan jo kesää (niin kuin varmasti kaikki meistä)! Olemme olleet kuutisen vuotta yhdessä ja mieheni tehdessä reissuhommia, ehdimme hetken jo yrittää lasta ja nyt olen ollut todella onnellinen, mutta samalla ehkä liiankin varovainen..

Ammatiltani olen luokanope ja sen lisäksi ohjailen spinningiä (vielä toistaiseksi). Vaikka kaikki on mennyt hyvin ja liikunta on tuntunut hyvältä, niin ajattelin silti jättää ohjaamisen pois ja siirtyä rauhallisempiin liikuntamuotoihin sitten viimeisellä kolmanneksella. Olisi mukava tutustua täällä Nokia-Tampere suunnalla asuviin odottajiin  Harrastukset kuluvat siis lähinnä liikunnan parissa salilla ja ulkona. Aiemmin tuli harrastettua myös laskuvarjohyppyä tuolla Tampereen laskuvarjokerhossa, mutta ymmärrettävästi se on nyt jäänyt

Jännittyneenä odotan loppuraskautta, vieläkään en ole uskaltanut ostella/etsiä käytettynä oikeastaan yhtään vauvatarvikkeita.. Mutta rakenneultrassa oli kaikki ok ja poika olisi tulossa. Kai sitä pitäisi osata vaan nauttia tästä kaikesta ja lopettaa turha murehtiminen!!

Aurinkoisia pakkaspäiviä ja toivotan kaikille onnellista odotusta!

Heips 

Täälläkin olisi yksi uusi palstalainen. Toinen lapsi tulossa, ensimmäinen tyttönen on nyt 1v 8 kk. Eli aika tasan 2-vuotta tulee ikäeroa:) Kotosalla olen hoitanut ensmmäistäni tähän asti, tosin ilta/ viikonlopputyötä olen vähän tehnyt oman mielenterveyteni vuoksi. Hoitoon en ole vielä raaskinut tyttöä laittaa. Molemmat ollaan mieheni kanssa 28vee. La. olis 21.6. 

Täällä odotellaan kolmatta :)
LA on 31.5., mutta mikäli tää raskaus menee kuten edelliset, synnytys on kesäkuun puolella. Keski-Pohjanmaalla asustellaan ja poika ois kahden tytön jälkeen tulossa. Töissä oon ollu nyt 2 vuotta putkeen, joten mammalomaa kovasti odottelen jo.Tytöt on 6v ja 3½v.
Ikää itsellä 30v.

Heippa kaikille tänään löysin vasta nämä kesäkuun odottajat:)
Olen 23-vuotias ensimmäsitä odottava. Lempäälässä asustellaan mieheni ja pienen borderi haukun kanssa. Itselle sattunut 2 keskenmenoa viimevuoden puolella toinen oli ihan normaali alkuraskauden keskenmeno ja toinen oli tuulimuna. Nyt fiilikset todella upeet kun nyt peini tyttönen sieltä olisi tulossa.Yhdessä ollaan oltu mieheni kanssa kohta 5 vuotta ja namisiin menimme 2009. Olen hiusmuotoilija ammatiltani ja pidin liikettä 6 vuotta ja raskauden alussa myin yritykseni ja nyt olen saanut keskittyä ihan täysin raskauteeni. Sunnitelmissa on jäädä 3 vuodeksi kotiin.

Rekisteröidyinpä itsekkin tänne vihdoin (taka-ajatuksena vaippakeskustelun aloitus, kestovaipat vs. kertikset).
33-vuotias esikoisen odottaja Oulun seudulta. Enkä minäkään tunnustaudu oikein miksikään äiti-ihmiseksi. Kaverit yrittävät kovasti saada minua "höpsähtämään" mutta kovin vakavasti en ole sitä vielä tehnyt. Pari kassillista vauvanvaatteita on ja muuta perustarvetta mutta ei ole vielä suurta "höpsähdystä" tapahtunut. Kaikki on mennyt ongelmitta, melkein ollut jopa tylsää kun ei ollut edes alkuraskauden pahoinvointia tms.
Olisi kiva löytää seuraa samoilta suunnilta ja samanaikaisilta odottajilta. Laskettu aika on kesäkuun alussa mutta mistäpä sen tietää milloin tahtoo maailmaan tämä muksu.

Mä kans kirjottelen tänne näin myöhäsenä. Ei se mitään haittaa, kun aikaa on vielä :)
Olen siis 27vuotias lähihoitajaopiskelija eteläpohjanmaalta, Teuvalta (turusta alunperin kotoisin). Mies on 30vuotias komistus <3. Naimisissa ollaan oltu kohta 3vuotta ja yhteiseloa kohta 7vuotta. Kaksi lastakin on jo kerennyt syntymään poika s.28.4.07 ja tyttö s.11.5.08. Karvaisuuksia löytyy myös saksanpaimenkoira uros 7v ja ylivilkas mopsi narttu 1v.
Laskettu aika ois 21.6.12. Toivottavasti tulis jo enemmin, kun aikasemmatkin syntyneet tosiaan 38viikoilla. Ei millään enää malttaisi odottaa, että saa pienen käärön syliinsä (ja ison mahan pois edestä).
Omakotitalossa ollaan asuttu jo hetkestä. Ennen, ku eka lapsikaan syntyi, totesin heti, että kyl oma tupa on kivempi ja parempi :) . Mitähän sitä vielä keksiis. Ei  tuu muuta mieleen.

Takaisin