Ilmoittautuu myös hän, eli olen 29v ihanan 1v 3kk (8/10) Ava-vauvan äiti ja asun uusioperheessä mieheni ja hänen joka toinen vkl vierailevan 9v pojan kanssa. Tästä kakkosesta tulee minun toinen ja miehen kolmas lapsi. Nimet on jo päätetty ;) Olen toimistotöissä päivät ja illat koitan valvoa 21 asti, jos mitenkään hereillä pysyn. Perheen karvaisuudesta ovat huolta pitämässä 2 whippet tyttöä (07/09) ja puolisisarus kissapariskunta siamilainen ja itämainen lyhytkarva. Hermoja raastavin tapaus koko perheessä luultavasti olen aika-ajoin minä, sillä vauhtia löytyy, suoraa puhetta ja epämääräistä huumoria ;) Kaikki nämä entuudestaan "tutuksi tulleet" elokuun mammat varmasti ainakin kuittaavat minun puhuvan outoja välillä ;)
Asumme Espoossa kerrostaloneliössä, toisella puolella katua päiväkotimme ja koirien ulkoilutusmetsä. Työmatkaa vain 3km. Olen mielestäni ihanassa tilanteessa, kun kaikki lähellä!
Kakkosta tehtiin yhteisestä päätöksestä 2kk tosissaan. Olin varma, että menee pitempään. Ja siis tämä viimeinen yrityskerta oli yksi kerta koko kk aikana miehen sairastelujen vuoksi - ja sehän riitti!
Suosittelen kyllä tutustumaan ja jos mahdollista, osallistumaan myös tapaamisiin, itse olen saanut elokuisista 2010 kolme aivan ihanaa ystävää itselleni. Onneksi yhdellä heistä on jo toinen vauva käsissä, ja Pitu odottelee minun kanssa ilmeisesti nyt sitten samalla LA:lla toista :D Kolmannesta tulee lapsemme kummi :)
Niin ja siis, olen kotoisin Hyvinkäältä, jossa asuin 28v! Synnytin siellä ja terkkarit sun muut koluttu nätisti läpi - eli minulta voi kysellä myös sen kunnan touhuista ;)
Unohdin varmasti jotain, kuten aina. Ja siis Tweetyn hippikommenttiin viitaten, itse olen rokkimimmi ja kasvatan lasta vähän kuin "koiraa" ;) Järjellä ja rajoilla, rakkaudella ja oveluudella! Tyttö onkin oppinut rakastamaan äidin lempparibändiä Amorphista jo näin 1v iässä!