Kesäkuisten 2011 listaus!

Heissan!!!

Täällä olisi jälleen yksi uusi odottaja!! :) Olen 26v, kotoisin Oulusta ja esikoiseni la olis 25.6. 
 
Jos kuvan päivittäminen onnistuu, minulle voi vaihtaa paikkakunnaksi Pirkanmaa. :)
 
Jos näinkin myöhäinen ilmoittautuminen onnistuu, niin esikoinen on tulossa, ikää 19, länsi-uudeltamaalta ja laskettu aika olis 21.6.
 


Hei!

Täällä olisi myös yksi myöhäinen ilmoittautuja =)
Olen 32-vuotias, kakkosta odotamme ja laskettuaika on 24.6.
 
myöhästelijä täälläkin :)
ikää 19, esikoinen tulossa, la 13.06 ja Jyväkylään pitäs synnyttämään sitten lähteä. :)
 
jaahas, löysin täältä tälläisen yhteisön! Eli ilmoittaudumme mekin siis mukaan: 25v, esikoinen ja asuinpaikka Rusko, laskettuaika 7.6 (toivottavasti sitä ei sitten seuraavassa ultrassa enää muuteta!)
 
Täällä olisi 28 vuotias tuleva äippä, ensimmäistään odottava, la 12.6. ja paikkakunta Kempele.
 
vihdoin opin joten kuten kirjottaa tänne, sen jälkeen ku olin pari viestiä vahingossa lähettänyt henk.koht jollekkin..
eli laskettu aika on 14.6 ja itse olen 22-vuotias helsingistä. jos sen voit sinne lisätä. :)
 
just eli nyt taidan oikeanlaisesti vastata suoraan manquelle :D
olen näitä tietotekniikan ihmelapsia...!

Meillä LA 12.6 ja malttamattomana odotamme esikoistamme Joensuussa.
 
Heippa Tiiamoi!

Saa nähdä ollaanko samaan aikaan ponnistamassa! :) Mulla kun on tuo laskettu aika 16.6. :)
 
Meille tulossa pikkukakkonen la 19.6 :)
Isompi neiti on jo 8v.

[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/WPbKp2.png[/img][/url]
 
Myöhäinen täälläkin,
Eli laskettu aika 20.6 ja esikoista odottelen :D Itselläni ikää 22v ja karkkila.
 
Hei!

Tämä mattimyöhäinen liittyy joukkoon. Ensimmmäinen tulossa ja ikää 24 :) 
laskettu aika 23.6. ja Jyväskylä.
 
Moi!

Minäkin liittyisin mukaan. Eksyin tänne vasta, parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)

Odotan esikoistani ja la on 15.6.2011. Olen 26-vuotias ja asun Helsingissä.
 
Iloiset kevät-tervehdykset kaikille! Saako liittyä mukaan? Olen siis 20v mamma Oulusta, ennestään olis 5 päivän päästä 2-vee täyttävä poju, ja l.a siis 19.6! Ja ultran mukaan siis Minun pojalle olis pikkuveli tulossa. :)
 
Meille olisi tulossa esikoinen ja laskettu aika olisi 15.6
huutelee Oululainen 31-vuotias tuleva äippä :)
 
Täällä yksi kesäkuinen odottaja lisää Janakkalasta. La 16.6.emoticon Ikää on kertynyt 31
 
Takaisin
Top