Kesäkuisten 2011 listaus!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja manque
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa! Minutkin saa lisätä hienolle listalle[:)] Eli esikoisen LA on 26.6 ja vantaalla asutaan.

Ja oma ikä on 26 [:D]

Kaipa sitä täytyy hakeutua listaan. Ensimmäistä odotellaan, rv 10+1 ja la 4.6.2011. Ikää on 27 ja Sastamalassa asutaan tällä hetkellä...

Mukaan ilmoittaudutaan täälläkin. Esikoinen tulollaan, la 28.6 laskurin mukaan. Ikää 27 ja Espoossa asustellaan!

Kivaa, että täällä on tällainen oma porukka :) Tässä vaiheessa (rv 7+6) ei vielä haluta julkisesti julistaa raskaudesta, joten teidän seura on tosi tervetullutta. Ikää on kertynyt 27v ja asun Helsingissä. Laskettuaika olisi siis 21.6.2011... mutta se voi kuulemma vielä muuttua jonkin verran ultran jälkeen (ja eihän se koskaan muutenkaan tarkka päivä ole).

Niin ja ensimmäinen siis tuloillaan :)

Tsemppiä ja onnea kaikille odottajille!

Mulle voi lisätä iäksi 28 ja paikkakunta on vielä tällä hetkellä Tampere, mutta keväällä muutetaan takaisin kotiseudulle Itä-Suomeen [:)]

Heippa. Näyttäisi tuo 3.6 olevan vielä vapaana joten ilmottaudun sinne. Ikää 35, toinen lapsi tulollaan.

Juu ja paikaksi saa laittaa itä-suomi Mistyä matkien. Me palattiin kotikonnuille juuri 5 vuoden poissaolon jälkeen 

Hei! Varovaisesti miekin ilmottaudun mukaan: ensimmäinen lapsi tulossa, laskettu aika 18.6, ikää vielä reilun viikon 26, asuinpaikka sijaitsee Pohjois-Pohjanmaalla. 

Moi!

Täältä ilmoittautuu listalle esikoistaan odottava 33-vuotias espoolaisnainen (täytän 34 helmikuussa), laskettu aika 29.6.2010 ja 1. ultran perusteella kaikki erittäin hyvin tällä hetkellä. [:)]

Pitäisiköhän sitä uskaltaa jo listaan mukkaan... Yksi keskenmeno (11+1) toukokuun lopulta takana, ja nyt on jännitetty että pyssyykö tämä kyydissä :) Raskausviikkoja tasan 9 tänään, esikoinen on tulossa, laskettu aika 25.6. ikkää mulla on 23, kerkiän just täyttää 24 ennen laskettua aikaa. Niin ja mitäs muuta... Synnäri L-PKS ja paikkakunta Keminmaa. :)

Hei Manque!

Laittaisitko minutkin listalle, laitoin viestiä toisessa ketjussa, mutta kirjoitan nyt tännekin.

Eli täällä kirjoittelee 29-vuotias tuleva äiti Espoosta. Meidän laskettu aika on 15.6., ja vauveli on meidän esikoinen. Kaikki on mennyt tähän asti todella hyvin, välillä ihan unohtaa olevansa raskaana. Eka neuvola ja ultra on kahden viikon sisällä. Jos täällä lähellä (Tapiolan alueella) asuu muita odottavia äitiä, niin olisin tosi iloinen yhteydenotoista!

Ihanaa odotusta kaikille!

Hauska sattuma, Mansikkainen. Mulla kans la 15.6. (muuttui neuvolassa, joten voi korjata myös taulukkoon. Vaikka toisaalta päivä sinne tai tänne [:D]) ja Tapiolassa myös asutaan.

No ohoh! Onpa kiva kuulla! Missä muuten haluaisit synnyttää? Olen kuullut pelkkää hyvää tästä meidän lähineuvolasta (Mankkaa), toivottavasti sinullakin hyviä kokemuksia. Itse menen ensikäynnille torstaina.

Mansikkainen

Oon menossa naistenklinikalle, kun siellä synnytin esikoisenki ja kaikista muista on jollain lähipiiriläisellä huono kokemus, niin en tohdi lähtä paikkaa vaihtaan. Mulla neuvolana on Tapiolan neuvola ja siellä tuli eka kertaa jo vierailtua ja mukavalta paikalta sekin vaikutti [:)]

Mulle voi nyt laittaa LA 14.6. varhaisultran perusteella. Eipä tuo heitä kuin päivällä omista arvioistani. [;)]

Samalla voinee vaihtaa paikkakunnaksi Pirkanmaa, vaikka virallisesti muutetaan vasta 17.12. Kaupat asunnosta on kuitenkin lyöty jo lukkoon ja avaimet vastaanotettu. [:)]

Minut voi poistaa listasta... ekassa ultrassa käytiin tänään, sikiö oli 7vko vanha mutta elonmerkkejä ei ollut..[:o] Mitään ennakkoilmoitusta ei antanut, ei vuotoa vain pientä kipua vatsassa mitä luulin kohdun kasvukivuiksi. Nyt tuntuu niin epäreilulta..

Takaisin