Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
sadetar83, seuraavan kerran kun päivität listaa, muutatko mun lasketuksi ajaksi 9.6. Muuttui ultrassa. Kiitos! :)

Mut voi poistaa listalta, pelottaa-ketjussa selitys. Toivottavasti olen viimeinen <3

Vaihdetaan nyt kun ultrassa tarkentui eli
La 20.6 ja sairaala hyvinkää

25.6./butterfliee/32/esikoinen/tays

Siirryn tänne tuolta heinäkuisista, ultran jälkeen. Itselläni pitkä yli 10v historia endometrioosin kanssa. Takana on 2 skopiaa ja 1 tomia ja edellisen miehen kanssa lapsettomuushoitoja ja nyt masussa on luomuihme ♡

Minäkin olen kyllä kiitettävästi oksennellut tämän vajaan kolmen kuukauden ajan (en onneksi joka päivä, mutta kun oksennan, niin voi tulla 5 kertaakin päivässä), mutta painoa on silti tullut lisää kilo tai kaksi. Mulle on lähinnä maistunut vain roskaruoka :( Koko ajan on pakko syödä jotain, muuten oksennan tyhjää mahaa ja mahanesteet on niin voimakkaita, että kurkku ja ruokatorvi on sen jälkeen ihan tulessa. Kauhean paljon toi Ninnin 7 kg tai sitten vaan musta tuntuu, kun olen pitkä ja hoikka "alun perin".

Hyvä jos et tiedä :D www.endometrioosi.fi ja skopia on tähystysleikkaus ja tomia on avoleikkaus. Endometrioosi on yksi yleisimmistä lapsettomuuden syistä ja sellainen sairaus että kohdun limakalvoa tulee vääriin paikkoihin ja siellä se sitten 'elelee' kuukautiskierron mukaan. Aiheuttaa voimakkaita kipuja.

Voimia ikäviä uutisia saaneille <3 Voin vain kuvitella, miltä teistä tuntuu... Suuresti jaksamista ja uskomista uusiin ihmeisiin ja kaikkea hyvää!

Status
Not open for further replies.
Takaisin