Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Heippa!
Varovaisesti siirryn myös joukoonne, mikäli mahtuu :) laskettuaika 16.6 ja toisen ivf hoidon myötä tämä raskaus sai alkunsa. La siis aika tarkka, koska hedelmöitys päivä on tiedossa. Mulla takana jo kaksi ultraa, eka 7+1 ja toka 9+1. Ensi viikolla nt-ultra ja jännittää aivan pirusti.
Onko muilla kuinka pahoja raskausoireita ollut ja jos on niin onko missään vaiheessa ns. Loppunut tai helpottanut.
Mä näen painajaisia koko ajan että sykettä ei enää löydy ensi viikolla ja en pääse tästä ajatuksesta eroon mitenkään. Meillä hoitoja kuitenkin reilu 3vuotta takana.

16.6/Niiskuneiti2/30/Ensimmäinen/kättäri

Muokattu viimeksi:
Heippa!
Varovaisesti siirryn myös joukoonne, mikäli mahtuu :) laskettuaika 16.6 ja toisen ivf hoidon myötä tämä raskaus sai alkunsa. La siis aika tarkka, koska hedelmöitys päivä on tiedossa. Mulla takana jo kaksi ultraa, eka 7+1 ja toka 9+1. Ensi viikolla nt-ultra ja jännittää aivan pirusti.
Onko muilla kuinka pahoja raskausoireita ollut ja jos on niin onko missään vaiheessa ns. Loppunut tai helpottanut.
Mä näen painajaisia koko ajan että sykettä ei enää löydy ensi viikolla ja en pääse tästä ajatuksesta eroon mitenkään. Meillä hoitoja kuitenkin reilu 3vuotta takana.

16.6/Niiskuneiti2/30/Ensimmäinen/kättäri
Tuu juttelee tonne yleiselle puolelle, tässä ketjussa vaan päivitellään ketä kaikkia meitä täällä kesäkuisissa on. :) Äkkiä voin sanoa, että minä oon päässy aika helpolla raskausoireiden suhteen.

Ääää mä en uskalla vieläkään tulla tohon listaan kun pelkään et sit käykin jotain :'(

Ultrassa siirrettiin vielä LA:ta, lopullinen olis nyt sit 18.6. ! Pahoittelut turhasta työstä !!

Mulla siirtyi la hiukan eli nyt ois 12.6.2015/Ninni1986/28/ensimmäinen /ksks

:)

Ninni säkin oot täältä päin!!!

Joko sulla on olo alkanu kohentuun?

Ei vieläkään :/ just kävin oksentamassa. Onneksi tää on nyt lähinnä enää aamuista pahoinvointia. Oon laihtunu 7kg...saas nähdä millon alkaa helpottaa ja paino nousemaan.

Voimia!! Mulla paino tippunu vaan sen reilu 3 kg. Mut hyvä et enää aamusin olo huonompi!!

Hyvä ollu jo pari viikkoo töissä oon ollu vissiin nyt 3 viikkoo sairasloman jälkeen väsymys enempi painaa ja oottelen kyllä jo kovasti sitä energistä keskiraskautta!!

Status
Not open for further replies.
Takaisin