Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Kaipa tänne uskaltaa ilmoittautua, vaikka hyvin mahdollisesti la muuttuu kun hömelönä en ollut ottanut ylös edellisten menkkojen alkamispäivää :D Ehkä sekin osaltaan kertoo, ettei tätä olla pipo kireällä yrittämällä yritetty, ehkä sellainen suunniteltu vahinko kyseessä. 28.11 onneksi jo ultra jossa kattellaan sitten niitä päivämääriä, saattaapi vaihtua heinäkuiseksikkin..

28.6/Harakraah/25/Ensimmäinen/LKS

Voisiko mun lasketun ajan vaihtaa 4.6

Eli 4.6/Mira83/31/ensimmäinen/KSKS

Vanha la oli 7.6

Muokattu viimeksi:
Meettekö sikiönseulontaan???ootteko saanut kuulla jotain tuloksia siitä ekast neuvolakäynnin verikokeista??

Mäkin siirryn heinäkuisiin. Tuskin mitenkään kesäkuussa synnytän. Nyt laskettu aika siis 3.7. :) Tsemppiä kesäkuiset!

Musta tuntuu et on niin monta ns. alakeskustelua tän keskustelun alla et niissä enemmän jaetaan juttuja :)

Milpuri kesä-äideillä on varmaan ainakin kymmenen keskustelua eri otsikoilla. Sun täytyy ihan mennä odottajat---laskettu aika kesäkuussa 2015---- ja siit näät sitten kaikkia keskusteluketjuja.

Voi harmi MammaMaria ! :( Olis ollu kiva jakaa tuntemuksia ekojen ja tokien saman ikästen kanssa. Täytyyköhän mun nyt tulla sinne Huhtikuisiin kirjottelemaan.. :D

Mun LA vaihtu ja sairaala vielä auki mut näin vois laittaa päivityksen:

13.6./Anjuska/toinen/KOKS?

Status
Not open for further replies.
Takaisin