Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Oon kans kattellu, kerran koitin laskeakkin mutten jaksanut loppuun asti :D

Hurrrjan on pitkä lista tosiaan! Saadaan synnäreille kesäksi ruuhka aikaan! :wink Nyt loputkin lukemaan ohjert kuinka pääsee kesäkuisten odottajien salaiseen ryhmään niin saadaan sinnekkin enemmän säpinää! :p

Hyvä Sartsi :D Itse olen liian laiska jatkaakseni laskuja ainakaan tähän väliin :P

milpuri: Ainut minkä minä muistan varmaksi ohjeista on, et pitää olla ollut jäsenenä foorumilla ainakin 1kk (mikä tulee mulla täyteen parin päivän päästä, ois ihan kiva jos siel ois enemmän höpinää ku täl hetkel tuol marraskuun höpinöis). Sit tais olla yhtenä kriteerinä et piti olla 30viestiä kirjoittanut tääl kesäkuun 2015 foorumil.

Eiku oho sä kysyitki et missä noi ohjeet on :D Ne löytyy tuolt `Laskettu aika kesäkuussa 2015` foorumin listalta ihan ylhäältä.

Kys on kyllä taas kesästä niin täys että huh, katotaan kuka pääsee käytävälle vauvan kanssa ja kuka naistentautien osastolle :happy3
Tuttu ootti yks kesä synnytyksen etenemistä siivouskomerossa kun saapui supistusten kanssa tarjolle :dance008

Toki muutkin sairaalat.. Jos yhellä forumilla on jo tämän verran väkee, mikä se koko totuus on :D Kaikki ei kirjottele nettiin ja forumeitakin ihan tarpeeks asti

Kys on kyllä taas kesästä niin täys että huh, katotaan kuka pääsee käytävälle vauvan kanssa ja kuka naistentautien osastolle :happy3
Tuttu ootti yks kesä synnytyksen etenemistä siivouskomerossa kun saapui supistusten kanssa tarjolle :dance008

Kuulostaapa lupaavalle kysin toiminta...jee!!! No mie oon nii vanha ensisynnyttäjä että oon varmaa tehotarkkailussa..heh! No aika näyttää...

Älä hätäile kalpppio, oli vaan oikeesti niiiin täynnä kaikki synnyttäneiden osastot että piti järjestellä :D Meidän kahden hengen huoneesta tuli neljän hengen huone hetkeks ja sitä rataa.. Kotiuttivat sitten hyväkuntoisia äiti-vauva pareja nopeemmin :) Mut ilmastointi EI toiminu, oli kuuma!! Ennen synnytystä kun olin osastolla, sain olla neljän hengen huoneessa ihan yksin koko ajan :dance011

Tänään gynellä käydessä ultrasi myös ja heitti "hiukan" tuo laskettu aika :D (vanha la 24.6)

Eli uudet tiedot ois: 2.6/Nuunuu"/27/kolmas/kätilöopisto Kiitokset listan päivittäjille vaivannäöstä! :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin