Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Näinpä juuri MammaMaria, kyllähän mä oon tuolla teijän juttuja käyny lukemassa, mutta enpä oo vielä ehtiny sinne kirjustella mitään ! Saapi nähdä jos joku päivä tässä ehtis ja uskaltautuis sekaan :grin

1.6/mikku85/28/ensimmäinen/hki

jännittää, pelottaa, huolestuttaa ja öö vaikka mitä! Onnea kaikille odpttajille! :)

Moikka,

minäkin uskaltaudun ilmoittautua mukaan... ensimmäinen odotus ja onnellisin ja jännittävin tuntemuksin on viimeviikot menty :)
Ensiviikolla eka neuvola ja varhaisultra varattu 11.11. selvittämään viikkoja, sillä kierto hurjan pitkä ja todella epäsäännöllinen. Toistaiseksi kuukautisten mukaan l.a. nyt kuitenkin 11.6.

11.6./heiruu/26/ensimäinen/TYKS

Moi, minä siirryn tänne toukokuisten puolelta! Kierto siis mullakin pitkä ja epäsäännöllinen, joten tänään kun luulin meneväni jo nt-ultraan, selviskin, että möykky vastasi vasta viikkoja 8+6! Mutta syke löytyi :) .

9.6./Tupuna82/32/toinen/Jorvi

Ompa "huojentavaa" kuulla että muillakin on kierto pitkä..itsellä 30-päivää ja vaava nyt vasta 7+0 viikot.Varmistuu lopullisesti torstaina kun menen taas ultraan jo numero 2Niitä tulee paljon tässä raskaudessa,keskustellaan myös Klexane aloituksesta!!

Milpuri : mulla on aloitettu tänään klexane voito ja viikkona 8+3. Pitkä aika piikitellä kun näin alussa joutui alottamaan.

Jetsoni joo mä myös kauhistelen että jos alkaa..hinta on ihan jäätäväja ei vissii kelakorvattava...

Ehkäpä minäkin viimein listalle uskaltaudu eli

20.6./DuraCellPupu/29/ensimmäinen/HUS

Todella RISKIraskaus joten seuannat pelkästään OYS ja synnytys HUS

Retrokki, huomasin, että sulla on samoihin aikoihin laskettuaika kuin mitä minulla. Profiilikuvassasi on ultrakuva, onko se tästä raskaudesta? Voin kun ootan niin omaa ultraani :)

Sadetar83 :-) Mun itselaskemani la on 6.6. mutta katsotaan mihin tarkentuu mahdollisesti ultrassa :-)

Pakko olla rohkea ja liittyä. :)

4.6./m.alma/23/toinen/K-SKS.

Joku ultra tehtiin ensimmäisessä neuvolassa (?) mutta laskettuaika saattaa kuitenkin muuttua vielä myöhemmäksi seuraavassa ultrassa kuun lopulla. Takana keskenmeno 8/2014 6.viikolla ja tämä raskaus alkoi heti sen jälkeen.

Tänään käyty jo ultra nro 2 viikot ois 7+6 eli pikkuhiljaa porskuttaa,Klexane ja primaspan alkoi

Status
Not open for further replies.
Takaisin