Mulla ollut hiukan lievää menkkamaista kipua alavatsalla noin viikon ajan (ei kuitenkaan joka päivä) ja myös hyvin niukkaa vuotoa, lähinnä ihan satunnaisia viiruja vaan. Tänään kuitenkin hieman enemmän vuotoa, kuin muina päivinä (ei missään nimessä tule pöksyihin asti, mutta pyyhkiessä tulee paperiin) ja nyt illalla taas alavatsaa nipistelee. Mitän hyytymiä tms. ei ole tullut lainkaan vuodon mukana. Raskausoireita ei ole alusta asti ollut juurikaan, lähinnä pientä kuvotusta vaan... Rinnoissa tai nänneissä ei mitään erityistä ja fyysinen jaksaminenkin hyvää, henkinen puoli nyt vaan alkaa koetella toden teolla ja tänään saanut itkua pidetellä useampaan otteeseen Kova pelko tietysti, että vuoto lisääntyy ja odotus menee kesken... Ylihuomenna on varhaisultra aamusta ja luulen, että huominen on melko piiitkä päivä. Mies tietysti yrittää tulea parhaansa mukaan, onneksi :)
Onko muilla vuotoja tai menkkamaista tunnetta? Osaatteko suhtautua asiaan luottavaisesti, vai onko se pahin vain mielessä?
Eipä tohon voi muuta sanoo, kun että monet vuodot ja kivut on normaaleja alkuraskaudessa, kun taas toiset ei! Nyt vaan maltat mielesi ja odotat ultraa :) Siellä asioita selviää. Tsemppiä! Itse meen ti ultraan
Mulla oli alussa sellasta tiputtelu vuotoa mutta ohi meni..sehän on yleistä että hiukan vuotaa alussa mutta myös vaaratonta.
Oloja on ihan järkysti,oksennan,väsyttää,unettomuutta....mutta pikkuhiljaa eteenpäin