Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Katsoinko väärin, et Orvokki ja Murmeli olivat eksyneet poistettaviin?? Vaikka nimen ulkoasu oli vähän erilainen.

Murmeli? Tuota Murmeli36 -nimimerkillä en löytänyt ketään. Ja eikö meidän "aktiiviorvokki" ole Orvokki*, löytyy molemmat Orvokki* ja orvokki 81. Orvokki*a ei tainnut löytyä koko listalta :wideyed:

Siis Murmeli78?? Onkohan tuolta alkuperäisestä listasta jäänyt 78 pois ja tilalle tullut 36? :grin

muttasiis, olihan nuo tiedot nyt Murmeli78 tietoja? Täytyy siistää hänet siis aktiivisiin, jos näin oli. :)

Kkoon piti päätyä kysymysmerkkilistalle muistaakseni. Ei oo aikoihin kirjoitellut mut oli käynyt tässä lähiaikoina foorumilla. JOS nyt oikein muistan.

Mä en edes nää koko aktiiviset-listaa tällä hetkellä puhelimella :D

Kkoo siirretty.

Hyvä kun sanotte noista. En jaksanut mitenkään alkaa tarkistelemaan niitä sen enempää. :)

Siis öö...olen aktiiviset listalla (Ok), mutta toinen lista "aktiiviset?" Sieltä puutun :rolleyes:
Eli toivottavasti pysyn listalla mukana :D
Edit: jos vaikka lukis nuo timantin kommentit :cool:
Eli selvis jo

AI niin, mulle vois myös päivitellä tietoja samalla....

- Laskettu aika muuttui 12.6 ( kauheen kiva kun pitäiskin paikkansa.... )
- Ja valitettavasti ikää tulee taas vuosi lisää muutaman viikon päästä, eli 34 vee :confused:

:bag:Pääsenkö mä vielä millekään listalle, kun en ole vielä etusivun listassa
edit. Olinhan mä etusivun listassa..

Pääsenkö mäkin poistettavien listalta, nimimerkki on vähän muuttunut niin siks ei löydy sillä, enhän mä kyllä kauheasti kirjottelekaan mutta joskus kumminkin :) lueskelen kyllä mutta kirjoteltua tulee ite vähän harvemmin.
ja jos tietoja päivitellään niin vanha tais olla 10.6/mmariana01/ensimmäinen/ei tietoa, ja nykyään 10.6/mmariaana/22/ensimmäinen/lpks, joka lapussa mulla on eri la mutta mennään tolla menkkalaskurin mukaisella.

Status
Not open for further replies.
Takaisin