Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Mun iän voin päivittää 34v. ja taas kerran sen lasketus ajankin, virallinen on 8.6., mutta aattelin, että sama päivittää nyt mun iän kanssa samaan aikaan :)

Mun raskaus on ollut suht "helppo", joten on tuntunut turhalta kirjoitella mitään kun ei ole oikein mitään kerrottavaa.. :) Alussa oli tietty pahoinvointia, mutta en edes oksentanut. Mahakin kasvaa tasaiseen tahtiin ja painokin hyvin tasaiseen kohoaa..miehen mielestä tää menee kuin oppikirjasta :D En tietenkään valita, hyvä näin ettei ainakaan vielä ole ollut mitään ongelmia ja toivottavasti ei tulekaan. Olisi vain tuntunut hassulta alkaa hehkuttamaan kun toisilla ei oo ollut niin helppoa.. Ja jos jokin on ollut mielen päällä niin täältä on jo löytynyt vastaus ennen kuin sitä on tajunnut edes kysyä :)

Ja muokkaus: mun nimi jäi vielä listalta pois (tai sitten olin vain sokea.. :D sekin mahdollista) :)

Eikös se oppikirjan mukaan pitäisi olla purjoomassa ensimmäiset 3kk, sitten hehkua seuraavat 3, ja viimeiset 3 kävellä kuin pingviini? :woot:
Mulla ei myöskään ole ollut paljoa mitään oireita saati mielialanvaihteluita, mutta lausahtihan tuo mies just viime viikolla, että "saa kesällä mut sitten takaisin". Ehkä tässä jotain siis on kuitenkin... Ei suostunut kommentoimaan enempää, mutta ehkä viittasi hidastuneisiin liikkeisiin :)

Haha :D Ei tää sitten taida niin oppikirjamaisesti mennä kun se hehku puuttuu (ellei hieman normaalia kiiltävämpi naama ole sitä raskaushehkua :D ), sitä pingviinikävelyä odotellessa ;)
Saas nähdä millainen hormonihirviö musta kuoriutuu sitten vauvan synnyttyä kun tää raskaus on mennyt näin tasaisesti :D varmaan oon just sellainen kauhumamma joka hormonihuuruissaan ensin itkee, sitten nauraa ja kohta raivoaa ihan turhista asioista, unohtelee lapsen kauppaan ym. :D

Mäkin kävin läpi tuon meidän listan ja tosiaan.. Siellä oli MONTA sellaista joista ei oo kuulunutkaan.

Onko se ihan törkeä ajatus että kävis ne läpi ja kattois vaikka et jos ei oo käyny aikoihin koko foorumilla/kirjoitellu yhtään mitään et poistais listasta? Mä olen varmaan ainut ketä se häiritsee :D

Siis olis helpompi ehkä selata ja kattella ja etsiä jonkun la listasta kun sieltä olis hiljaiset pois?

Mäkin voin ne läpi käydä, saikulla kun on aikaa.

Jos oikein haluaa salapolisioida, niin voihan tosiaan nuo käydä läpi ja säilyttää vierellä toisen listan jossa on ne hiljaisemmat. Eli jos vaikka ei ole koko foorumeilla näkynyt pitkään aikaan. Olen myös katsellut että on pitkä lista mutta osa nimistä ihan uppo-outoja.

Monilla ryhmillä onkin kaksi listaa näköjään, tehtäiskö meillekin aktiivisista oma lista? :)

Musta vois tehdä toisen listan tosiaan jossa olis aktiivit, eli aktiiviseksi lasken tässä tapauksessa ne jotka täällä kirjoittelee. :) Ja musta täällä julkisella puolella olis hyvä olla tää uuskin lista, kun puolet ei oo salaisella puolella.

Ja voihan joku olla tällä puolen aktiivinen vaikkei olis koko salaisella puolella?

Muutama sananen tähän alkuun. Mä olen vain ihminen, voi olla että olen jonkun profiilin katsonut nyt huolimattomasti, tehnyt itselle väärät merkinnät tai leikkaa+liimannut jonkun tiedot nyt väärän otsikon alle.

Jaottelin meidän kaikki aika karkeasti aktiivisiin, aktiviisiin?, poistettaviin?
Aktiivisten listalla on ne, jotka nyt on aktiivisia. Aktiivisia? -listalta löytyy ne jotka kuluvan kuun aikana on käyneet foorumilla, mutta esimerkiksi kirjoittelut tänne on jääneet pariin viestiin. Poistettaviin? -listalla on ne käyttäjät, jotka eivät ole käyneet foorumilla yli kuukauteen, suurin osa edes tämän vuoden puolella. Ja muutama oli sellainen, joita ei edes haulla enää löytynyt.

En nyt missään nimessä tarkoita, että nuo poistettavat olisi mitään "porttikieltoja" mun puolestani saamassa. Pääseehän tänne aina kirjoittelemaan ja takaisin listallekin jos aiempi elämäntilanne on ollut sellainen ettei ole ehtinyt/päässyt/tjs foorumilla käymään.

Status
Not open for further replies.
Takaisin