Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Tuo salainen ryhmä kiinnostaisi, mutta, koska olen aika tuore tapaus, niin en täytä tarpeeksi aktiivisen jäsenen kriteereitä. Löytyisikö kannatusta jos 2015 kesäkuisille perustettaisiin FB-ryhmä...? Jos sellaista ei siis vielä ole... Siellä voitaisiin keskustella suljetussa ryhmässä enemmän ja tosiaan "salaisemmin". Ja paikantaa lähellä asuvat mammat, niin kuin Porilaiset on tehny :D Ois nimittäin ihanaa treffata kanssa odottajia ja kenties löytää uusia ystäviä. Mun molemmat äippä kaverit löysi aikoinaan omista ryhmistään hengenheimolaisia ja parhaita kavereita ja ne tapaa edelleenkin säännöllisesti!

Muokattu viimeksi:
Mä en tosta fb ryhmästä oikein tiedä. Täällä kun tosiaan saa pysytellä aika anonyyminä niin halutessaan.

Fb ryhmiä ei saa mainostaa täällä. :) lukee säännöissä. Ja jotai vastaavaa muistaakseni. Säännöis lukee

Heips! Kirjoittelenpa pienen pätkän nyt tänne, kun pari kesä-äitiä on käynyt mut bongaamassa lokakuisista. :) Elikäs odottelin teidän kanssa tonne marraskuun loppuun kunnes tuli spontaani km. Ilman jälkikomplikaatioita siitä selvisin ja kolmannesta yk:sta tärppäsi uudelleen. Nyt sitten tuolla lokakuisissa kirjoittelen. 8. viikko meneillään ja yllättävän rauhallisin mielin olen ollut. Toisaalta pahoinvointi vie kaiken ajatuskapasiteetin, ettei jaksa maalailla piruja seinille.:grin Tsemppiä kaikille loppuodotukseen! Ootte muuten aktiivista porukkaa, kun katsoo listausta erikuiden ryhmistä, kesäkuisissa on aina eniten porukkaa tarkastelemassa osiota. :joyful:

Paljon onnea Pauveli!!!:Heartpink:Heartred:Heartpink Ihana juttu, että kaikki sujui hyvin ja nyt saatte kasvatella uutta onnea! Onnellista odotusta loppuun saakka!!:love7

Onnea Pauveli, ja tsemppiä loppuodotukseen:) Kyl se pahoinvointiki (toivottavasti) jossain kohtaa hellittää:D

Status
Not open for further replies.
Takaisin