KESÄKUU!!! ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bamboo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa synttäripäivää Bunnin pikku prinssille täältäkin ja Manquelle ja muillekin jakautuneille oikein hurjasti onnea kääröistä <3. Tippa tulee ihan linssiin kun lueskelee synnytystarinoita ja näkee et meikäläiset on ruvennut vauvoja jo kaiken sen odotuksen jälkeen vihdoin saamaan.

Omaa kovasti täälläkin odotellaan ja kateellisena kattelen kun muilla vaan lasketut ajat lähenee ja itellä se on vasta loppukuusta :D Minkäänlaisia oloja ei oo ollut kertaakaan et saa nähdä mennääkö heinäkuun puolelle...

Kovasti tsemppiä nyt jo "yliaikaisille" ja tietysti meille kaikille sitten kun vihdoin sen aika koittaa!!! :)

vautsi vauh, onnea jojoba:lle uudesta tulokkaasta! <3 

kyllähän ne vauvat nukkuvat alussa paljon ja se on niin ihanaa katseltavaa, mutta varsinkin silloin kun on synnyttänyt:)

Minulla olisi ylihuomenna laskettu aika ja eikä mitään ole kuulunut! Paitsi viime viikolla pari päivää oli tosi heikko olo ja selkä kipuja tuli ja tuntu että vois oksentaa. mutta sitten se loppuikin. Nyt on ollut pirteitä päiviä ja kyllä nuit supistuksia tulee joka päivä, mutta vähän. Saa nähä meneekö sit vielä sen pari viikkoa ennen kuin alkaa tosissaan tapahtumaan jotain:) 

Tosiaan kaikki; 

Tänään vasta käyn täällä vau.fi sivuilla pitkästä aikaa ja huomasin tämän keskustelu homman sitten. Että kyllä voisi alkaa nyt useammin täällä käymään ja saada uusia tuttavuuksia jne :)

Jahas, LA tuli ja meni.. emoticon  Mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä ei ole. Ei siis mitään! Kaipa noita harjotussuppareita aina sillon tällön tulee, mutta se on siis lähinnä sitä, että vetää vatsan kovaks. Minkäänlaisia kipuja tai jomotuksia ei ole, vaikka kuinka yritän kuulostella emoticon

Kolmen ässän menetelmää ollaan ahkerasti toteutettu, mutta ei taida siitäkään olla apuja. Ei auta kun vaan ootella, että millon noi neiti olis valmis saapumaan. Niiiiiiiin kovasti toivon, että tän viikon aikana tulis.

Täällä on LA tänään, mutta enpä usko että mitään tulee tapahtumaan. HUOH!

Olen jo viikon odotellut kärsimättömästä Nyyttiämme syntyväksi, koska viime ke synnytystapa-arviossa lääkäri vähän lupaili, että Nyytti tuskin viihtyy LA:an kohdussani. Oli paikat jo sen verran kypsinä. Toisinpa kävi ja tässä sitä ollaan, edelleen odottelemassa. Harmittaa vietävästi, että menin innostumaan ja uskomaan tuon lääkärin lupailua, koska olen nyt jo viikon ollut todella kärsimätön enkä ole oikein voinut keskittyä mihinkään, kun olen vain odottanut milloin tulee lähtö. >:( Tästäpä opin kantapään kautta, että ei tosiaan kannata luottaa liikaa noihin lääkäreiden arvioihin.

Mulla todellakin tulee huomenna 12 päivää lasketusta ajasta eikä minkäänlaisia synnytyksen merkkejä. Huomenna yliaikakontrolli...

Eilen oli 2v hääpäivä =) Ja tänään tulee siskosein kylään ihanan tyttärensä kanssa! On se kumma miten asiat menee. Moooooonta viikkoa sain stressata niitä tiheitä harjoitussuppareita, ja että syntyykö pieni ennen aikojaan. Nyt on viikot hyvällä mallilla, laskettuunkin on vielä hetki matkaa, mutta ollaan jo siellä +/- 2vkoa, joten milloin vain voi tulla lähtö. Päätin, etten voi vaan kytätä kroppaa, vaan pitänee elää ja mennä suht normaalisti, koska mä olen sitä oloani kytännyt jo niin kauan., josko nyt olisi sitten sitä aikaa kun "koittaa" edes nauttia olostaan kun vaavi on turvallisen kokoinen. Jalat tosin on niin turvoksissa, ettei mitkään muut kun varvassandaalit mene enää jalkaan, crocsitkin on jo menetettyä tavaraa... Tänään käydään lyllertämässä ikeassa, josko sieltä ostaisin jotain pientä kivaa =)

Täälläkin on LA tänään ja mitään merkkejä ei ole ilmassa. Vauva viihtyy liiankin hyvin mahassa. Lauloin jo aamulla "Paljon onnea vaan" ihan vain vinkiksi, että tänään olisi hyvä ja viileä päivä syntyä.

Mulla on neuvola iltapäivällä, mutta tuskin saan mitään uutta tietoa. Turvotus on ihan vähän helpottunut, kun keli viileni, mutta varvassandaalit on minullakin ainoat kengät, jotka menee jalkaan.
Mansikkainen

Mullakin turvotus jaloissa oli vielä pari päivää sitten aivan järkyttävä! Laski kyllä aika samaa tahtia kuin tuo lämpömittari. Ja oon nukkunut pari yötä niin, että jalkojen alla on pari tyynyä niin ovat pikkusen koholla. Sekin varmaan auttanut. Viime aikoina unet on täälläkin ollut aika vähillä, mutta viime yönä sitten menikin noin 12 h! Eli nyt olis voimia lähteä synnyttämään :D. Harmi vain, että vauva ei taida olla samaa mieltä, tuntuu viihtyvän yksiössään aivan hyvin. LA on torstaina, ja mun lähisuvussa on kaikki syntyneet enemmän tai vähemmän myöhässä. KUKAAN ei ole syntynyt ajoissa, lukuunottamatta serkkua joka oli pikkukeskonen. Mutta muut ovat kyllä ottaneet aikansa, jopa yli kolme viikkoa on menty yli. Eli kyllä tässä varmaan vähintään viikko pitää sitkutella!! ÄÄÄäää..olisin jo ihan valmis lähtemään..

Eilen olin shoppailemassa äidin kanssa ja sen päätteeksi lähdin vielä yksin toiselle reissulle ja ostin miehelle "isyyspakkauksen". Olin unohtanut koko asian, kun olin suunnitellut aiemmin että semmoinen pitäs hankkia ja siksi tuli vähän karsittu versio, mutta suosittelen kyllä kaikille, mies oli kyllä tosi otettu. :) Sai OMAN pakkauksen. Sisältönä oli body, housut ja sukat, hörpytysmuki, pyykkipoika jossa luki "hajulukko", purkkaa, Battery, iso olut, desinfiointi ja puhdistuspyyhkeitä, vaippa, deodorantti, pari pukluharsoa ja brion puulelu (mies tykkää että puulelut on parhaita!). Paketin päällä vielä luki että jälkitoimituksena tulee korvatulpat ja rommipullo. :) Niin ja sitten oli vielä 60-luvun alussa mun mummon papalle antama kirja, "Isänä olemisen taito".. Tässä lähistöllä ei ole kuin ruokamarketti ja lastentavarakauppa, niin en päässyt Alkoon tai apteekkiin shoppailemaan. Olisi voinut vaikka mitä siis vielä laittaa, mutta ajattelin että en malta enää odottaa.. :) Hyvä ja monipuolinen oikeastaan tuostakin tuli ja oli mukava nähdä miehen olevan niin innoissaan paketista.

Samalta reissulta ostin ruuatkin ja kannoin kotiin, ajattelin että hitto nyt saan kyllä kantaa ite jo, jos vaikka nopeuttaisi lähtöä... Marketti on noin reilun kilometrin päässä. Melko raskas oli varsinkin tämä jälkimmäinen reissu mutta kyllä siitä selvittiin. :) Sen päätteeksi vielä saunoin, mutta eii...ei mitäään! Ei edes yhtään oikeaa supistusta!! (harjoitussupistuksia tulee jatkuvasti kyllä, niitä on ollut jo piiiiiiiitkään). 6 tuntia putkeen shoppailemassa, kantamista ja kävelyä ja vielä sauna, eikä mitään... hohhoijjaa!!

No, mutta täytyy koittaa ottaa nämä viimeiset päivät (en suostu puhumaan enää viikoista..) sillä, että voidaan nauttia toisistamme ja rauhallisuudesta... jepjep..

Heissan kaikille!

Minulla oli tosiaan eilen LA eikä mitään. Kivuttomia supistuksia on kyllä tullut, mutta sitten viime yönä oli kivuliaita ja mietin, joko se alkais pikku hiljaa lähenemään, kun käy nii kipeetä. Ja tänään ollu kans pikku supistuksia, jotka on ollut kivuliaita. Neuvolassaki tuli käytyä. Ensi viikolle taas aika, jos en ole vielä ehtinyt lähteä synnärille. Ja samalla on äitiyspoliklinikalle aika ensi viikolla ja kattovat, jos vaikka käynnistettäisiin synnytys. 

Tässä oon yrittänyt olla ajattelematta koko synnytystä, mutta koko ajan vaan on jännittänyt ja ootella vaan. Pitää yrittää olla kärsivällinen ja ootella, kunnen tuo napero haluaa tulla sitten tähän maailmaan. Vois illalla lähteä saunomaan ja ottaa kunnon löylyt!:)
rv 40+1

Takaisin