Mullakin turvotus jaloissa oli vielä pari päivää sitten aivan järkyttävä! Laski kyllä aika samaa tahtia kuin tuo lämpömittari. Ja oon nukkunut pari yötä niin, että jalkojen alla on pari tyynyä niin ovat pikkusen koholla. Sekin varmaan auttanut. Viime aikoina unet on täälläkin ollut aika vähillä, mutta viime yönä sitten menikin noin 12 h! Eli nyt olis voimia lähteä synnyttämään :D. Harmi vain, että vauva ei taida olla samaa mieltä, tuntuu viihtyvän yksiössään aivan hyvin. LA on torstaina, ja mun lähisuvussa on kaikki syntyneet enemmän tai vähemmän myöhässä. KUKAAN ei ole syntynyt ajoissa, lukuunottamatta serkkua joka oli pikkukeskonen. Mutta muut ovat kyllä ottaneet aikansa, jopa yli kolme viikkoa on menty yli. Eli kyllä tässä varmaan vähintään viikko pitää sitkutella!! ÄÄÄäää..olisin jo ihan valmis lähtemään..
Eilen olin shoppailemassa äidin kanssa ja sen päätteeksi lähdin vielä yksin toiselle reissulle ja ostin miehelle "isyyspakkauksen". Olin unohtanut koko asian, kun olin suunnitellut aiemmin että semmoinen pitäs hankkia ja siksi tuli vähän karsittu versio, mutta suosittelen kyllä kaikille, mies oli kyllä tosi otettu. :) Sai OMAN pakkauksen. Sisältönä oli body, housut ja sukat, hörpytysmuki, pyykkipoika jossa luki "hajulukko", purkkaa, Battery, iso olut, desinfiointi ja puhdistuspyyhkeitä, vaippa, deodorantti, pari pukluharsoa ja brion puulelu (mies tykkää että puulelut on parhaita!). Paketin päällä vielä luki että jälkitoimituksena tulee korvatulpat ja rommipullo. :) Niin ja sitten oli vielä 60-luvun alussa mun mummon papalle antama kirja, "Isänä olemisen taito".. Tässä lähistöllä ei ole kuin ruokamarketti ja lastentavarakauppa, niin en päässyt Alkoon tai apteekkiin shoppailemaan. Olisi voinut vaikka mitä siis vielä laittaa, mutta ajattelin että en malta enää odottaa.. :) Hyvä ja monipuolinen oikeastaan tuostakin tuli ja oli mukava nähdä miehen olevan niin innoissaan paketista.
Samalta reissulta ostin ruuatkin ja kannoin kotiin, ajattelin että hitto nyt saan kyllä kantaa ite jo, jos vaikka nopeuttaisi lähtöä... Marketti on noin reilun kilometrin päässä. Melko raskas oli varsinkin tämä jälkimmäinen reissu mutta kyllä siitä selvittiin. :) Sen päätteeksi vielä saunoin, mutta eii...ei mitäään! Ei edes yhtään oikeaa supistusta!! (harjoitussupistuksia tulee jatkuvasti kyllä, niitä on ollut jo piiiiiiiitkään). 6 tuntia putkeen shoppailemassa, kantamista ja kävelyä ja vielä sauna, eikä mitään... hohhoijjaa!!
No, mutta täytyy koittaa ottaa nämä viimeiset päivät (en suostu puhumaan enää viikoista..) sillä, että voidaan nauttia toisistamme ja rauhallisuudesta... jepjep..