Kengät

polkulainen

Vauhtiin päässyt keskustelija
En nyt jaksanut selata kaikkia näitä ketjuja läpi. Oletteko jo hommanneet kenkiä ja millaisia? Meillä on ensiaskelkengät, mutta näin märällä kelillä ovat vähän huonot. Toimiiko kumpparit noin vuoden ikäisellä?
 
Esikol tais olla vuoden iässä kumpparit, mut ei niil kauheen mielellään kävelly, meni konttimiseks.
 
Meil on mustat nahkaiset eccot pojalla. Maksoi 65€ ja ei viikkoakaan ehtiny olla käytös ku koiranpentu järsi toisen kengän. Prkl ku vitutti... no ei isoo vammaa saanu ja suutari korjas mut jäi toki pieni kauneusvirhe ny sit. Samapa tuo.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei vaan siskon luona oli villi puolvuotias koiruus. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on kavan kesäsandaalit ja sit sellaset halpis ciraf-merkkiset kengät ollu käytössä. Pitäis varmaan hommata syksyksi jotkut kunnolliset kengät nyt kävellään jo enempi.
 
meil on kenkiä ihan hirveesti,tosin käytetty ei niitä hirveemmin olla koska on menty ihan paljain jaloin kuumien ilmojen takia.eilen oli kirjaston reissulla jalas superfitin ensiaskel kengät,aika napakat olikii.mut hirveen hankalat ku en tiiä et koska se jalka on siel pohjassa asti,ehkä kun niitä rupee nyt useemmin käyttämää ni oppii sit senkii tietämää.
 
Meillä kumpparit ei vielä pysyneet jalassa. Superfitin jotku peruskengät saa toistaiseksi kelvata sadekeleilläkin. Lämpimillä säillä meillä on ollut eccon sandaalit.
 
Meillä on sandaalit, nauhakengät ja kumpparit. Kyllä hienosti sadekelillä käveli kumppareilla. Ja helteillä käveli ihan paljain varpainkin :) Nyt tarttee jossain vaiheessa ostaa välikausikengät tai riippuu syksystä ja sit tietty talvikengät.
 
Tyynellä on Kavatin ensiaskelkengät, niitä on nyt pidetty tuol ulkona jalassa. Koko heinäkuu ja elokuun alku mentii ihan paljain jaloin. Esikon kumpparit tuol Tyyneä odottaa, mut ne onkii sit ainoot ihan pienet mitä ei anntettu eteenpäin, joten talveks joudutaa ostaa uutena Tyynelle kaikki.
 
Meillä ei oo vielä mitään kenkiä, kun odotellaan ensin, että lähtee kunnolla kävelemään. Mua hieman pelottaa kuinka antaa laittaa kenkiä jalkaan, kun joskus pienempänä oli kauhee huuto semmosista tossuista.
 
Meillähän poika kans raivos kengistä. Kenkähyllyn välissä inisi ja näytti hapanta naamaa sekä veti jalkansa koukkuun.. kuin niitä suojellakseen. Sit löydettiin ne eccot, pantiin jalkaan ja kas kun ei valittanutkaan.. ehkä ne tuntui nii kivalta jalassa, et ei huutanu vaa lähti heti kokeilee niillä kävelyä siel kaupassa. Yllätyin iloisesti. :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Meidän tytöstä taitaa kasvaa oikea kenkäfriikki. Kalliiksi tulee! Se on tykännyt kengistä aina, leikkinyt niillä ja välillä tuo mulle eteisestä kengät, että laita jalkaan (haluaa ehkä lähteä ulos?). Se leikkii myös päivittäin mun kengillä, laittaa omaa jalkaansa niihin ja raivoaa, kun ne ei pysy. :grin
 
Tyyne leikkii kans siskonsa kengillä ja yksil mun sandaaleil ku niis on tarrasysteemi. Ja syö iskän kenkien naruja ja pohjia :sick009 Tyynekää ei tykkää kenkien jalkaa laitosta, ja on alkanu muutenki vänkää ja kiukkuamaan kaiken pukemisen yhteydessä. Tykkäis kai olla alasti :rolleyes:
 
No, ostin nyt sitten kumpparit kirppikseltä. Ei ne jalassa hyvin pysy, mutta eipä ole jalat kauttaaltaan märät hiekasta ulkopuuhasteluissa.
 
myö saadaa taas tytön serkulta kumpparit,ei tarvi niitäkää ostaa ite.aika vähän niit kenkii on tullu pidettyy,mut nyt kun ilmat viilenee ni pakko ruveta pitämää...sekii on taas se oma mukavuusjuttu,niiku aikanaa se et oli helppo syöttää sitterissä eikä millää ois viittiny siirtyy siihen syöttiksee...nyt on vähän sama et on pääss helpolla ku ei tarvi tapella niist kengist.
 
Meillä on mun vanhat kumisaappaat pojalla käytössä. Vielä ei oo ensikenkiä, kun ei kunnolla kävele vaan konttailee lähinnä ulkona.
 
Ihana kun on vanhemmat säästäneet vanhoja vaatteita ja niitä voi sitten käyttää omalla pikkuisella tietäen että on joskus itse tepastellut samoilla kengillä :)
 
Takaisin
Top