Kenelle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi?

Ensimmäisenä huusin miehen paikalle katsomaan testiä. Pian sen jälkeen laitoin viestin ystävälle, joka tiesi yrittämisestä.
 
Äidille ja hyvälle ystävälle. Mies oli tulossa kotiin ja sen itkuhysterian keskellä piti saada kertoa jollekin. Miehelle kerroin heti kasvotusten, kun hän tuli kotiin.
 
En malttanut olla kertomatta heti kahdelle ystävälle. Miehelle halusin kertoa tietenkin kasvotusten, joten täytyi odottaa muutama tunti.
 
Miehen luokse ryntäsin heti aikaisin aamulla positiivisen testin tehtyäni. Hän oli vielä nukkumassa mutta heräsi kyllä nopeasti kun huusin ”se on positiivinen, se on positiivinen!” 😂
 
Esikoisesta miehelle, tokasta tein testin ollessani mökkeilemässä, niin miehelle laitoin kuvan ja sit mökkiporukasta osa sai kuulla 😄
 
Ex-puolisolle ja äitille lähti viesti kuvan kera aamulla puoli kuusi. Exän kanssa ollaan hyviä ystäviä, itsellisenä olen liikkeellä muuten. Seuraavaksi ilmoitin hoitaville henkilökunnille tayssiin ja oyssiin. Yksi harrastekaveri tietää ja anonyymin instatilin seuraajat. Jatkoa just miettinyt, vk 12 osuisi juuri joulua ennen niin ehkä silloin kerron sukulaisille ja töissä.
 
Ystävälle ja sen jälkeen muut ei ole vielä kuulleet kuin neuvola ja naisten poli (jossa inseminaatio tehtiin)
 
Miehelle kerroin heti kunhan jalat kanto sen verran et pääsin pois vessasta 😅
Mun siskolle ja sen miehelle kerrottiin myöhemmin päivällä.
Parin päivän päästä ku tein viel varmistus testin, niin soitin sit naistenpolille ja kerroin 1kaverille. Sit vähä ripotellen kertonut muille perheenjäsenille.
 
Soitin aivan valtavassa hämmennyksestä ystävälle, joka tiesi että meidän piti mennä samana päivänä lapsettomuustutkimuksien ensikäynnille. Olin niin (hyvällä tavoin) järkyttynyt positiivisesta testistä, että piti aivan välittömästi saada sanottua asia jollekin.
Sitten soitin miehelle, että voisiko tulla kotiin. Hän oli juuri 20min aiemmin lähtenyt töihin 😅 en vain pystynyt sanomaan puhelimessa ja koin, että asia oli kuitenkin suhteellisen kiireellinen sillä aika polille oli 2h päästä, enkä halunnut täräyttää uutista hänelle sielä vastaanotolla lääkärin edessä 😄 Miljoona kertaa olin ehtinyt suunnitella, kuinka kertoisin miehelle jos positiivinen testi tulisis ja tämä meni kyllä aivan vastoin kaikkia ennakkosuunnitelmia 😅
 
Takaisin
Top