Kemiallisen kokeneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Niinas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Niinas

Oman äänensä löytänyt
IMG_1734.jpeg
IMG_1735.jpeg

Jaahas tämä lähti ihan etukäteen, pelkät kuvat siis.

Mut hei,

Pelko kova et miten tässä käy. Keväällä yks keskenmeno taustalla.
Huonosti löysin teidän kokemuksia kemiallisista ja tekemistänne raskaustesteistä.

Mietinkin siis että voiko tää vielä kääntyä kemialliseksi? Vai onko kemialliset yleensä pysyneet haaleampina.

En tiiä jatkanko vielä noiden toisten testien tekemistä, kun siinä ei oo vielä yhtä vahvat viivat.

Mun mielestä on ainakin tosi hyvät viivat ja vahvistunut hienosti. 😊 Ainakaan pelkästään näiden perusteella en epäilisi kemiallista. ❤️ Kovasti tarrasukkia matkaan. 💕

Mulla kaksi kemiallista ja silloin toisella kerralla testasin niin viivat ei vahvistuneet yhtään edes tuollaisiksi. En olisi siis huolissaan noista yhtään. ❤️

Mullakin just oletettavasti kemiallinen menossa ja viivat oli epäilyttävän pitkään samannäköisiä, eivätkä tasavahvaksi kerinneet vahvistuakkaan

Eikös kemiallinen tarkoita sellaista raskautta, että saa plussan ennen tai just ku menkkojen pitäisi alkaa ja menkat alkaa vain pari päivää myöhässä...?
Felicitas määritelmä kemialliselle

Eli kemiallista ei tiedä ellei seuraa tarkkaan oireita ja testailen "ajoissa"..
Sinulla @Niinas on jo dpo17, eli taitaa olla jo normaalia pitempi kierto? Ja noin vahvat viivat, niin ei kyllä enää taida jäädä kemialliseksi.
Tsemppiä ja tarrasukkia, että pysyy matkassa loppuun asti! 👍🏻

Kiitos Kesäheinä85 vastauksesta :smiling-eyes:
No siis vähän ollu kierrot mitä sattuu nyt. Mutta tikutin ovulaation, joka oli 8-9.6 luultavammin. Edelliset menkat alko 28.5. Joskus ennen kierukkaa, oli säännöllinen kierto. 28pv. Mutta nyt ei oo oikein ollu vaan vaihellu 24-28. Et tiiä tästä nyt sit tarkemmin :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Varmasti jotain laskenut väärinkin.

Eikös kemiallinen tarkoita sellaista raskautta, että saa plussan ennen tai just ku menkkojen pitäisi alkaa ja menkat alkaa vain pari päivää myöhässä...?
Felicitas määritelmä kemialliselle

Eli kemiallista ei tiedä ellei seuraa tarkkaan oireita ja testailen "ajoissa"..
Sinulla @Niinas on jo dpo17, eli taitaa olla jo normaalia pitempi kierto? Ja noin vahvat viivat, niin ei kyllä enää taida jäädä kemialliseksi.
Tsemppiä ja tarrasukkia, että pysyy matkassa loppuun asti! 👍🏻
Ja siis oon ymmärtänyt noin myös tuon kemiallisen, mutta en tiiä sit kun oonhan mie aloittanut testailun reilusti ennen menkkojen alkupäivää. Tänään viimeistään kaiken jären mukaan tavalla tai toisella ois pitänyt alkaa. Ja viivat toisella testillä tasavahvat.

Mulla ekassa kemiallisessa alkoi kuukautiset just plussan jälkeen. Mutta toisessa oli melkein viikon myöhässä. Ja siis gynekologilla kävin ja sanoi siellä siis että tuo viimeisinkin laskettiin kemialliseksi. Eka keskenmeno oli juuri siinä rajoilla ettei ihan kemialliseksi laskettu, päivästä kahdesta kiinni jos olisi aikasemmin alkanut olisi laskettu kemialliseksi. Käsitin siis hänen puheistaan että vielä 5+6 jotain noita päiviä lasketaan kemiallisiksi ainakin hänen mukaan.

Mulla ekassa kemiallisessa alkoi kuukautiset just plussan jälkeen. Mutta toisessa oli melkein viikon myöhässä. Ja siis gynekologilla kävin ja sanoi siellä siis että tuo viimeisinkin laskettiin kemialliseksi. Eka keskenmeno oli juuri siinä rajoilla ettei ihan kemialliseksi laskettu, päivästä kahdesta kiinni jos olisi aikasemmin alkanut olisi laskettu kemialliseksi. Käsitin siis hänen puheistaan että vielä 5+6 jotain noita päiviä lasketaan kemiallisiksi ainakin hänen mukaan.
Joo, siis mitä lueskellu muiden juttuja niin oon huomannu että kemiallisena pidetään vaihtelevasti. Jotenkin ois järkevää että se ois kemiallinen vaan jos se päättyy ennen kun menkat on alkanu. Mutta eipä se pahaa mieltä poista, kun on plussan saanu ja useammankin, jos päättyy.

Takaisin