Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmasti jotain laskenut väärinkin.Ja siis oon ymmärtänyt noin myös tuon kemiallisen, mutta en tiiä sit kun oonhan mie aloittanut testailun reilusti ennen menkkojen alkupäivää. Tänään viimeistään kaiken jären mukaan tavalla tai toisella ois pitänyt alkaa. Ja viivat toisella testillä tasavahvat.Eikös kemiallinen tarkoita sellaista raskautta, että saa plussan ennen tai just ku menkkojen pitäisi alkaa ja menkat alkaa vain pari päivää myöhässä...?
Felicitas määritelmä kemialliselle
Eli kemiallista ei tiedä ellei seuraa tarkkaan oireita ja testailen "ajoissa"..
Sinulla @Niinas on jo dpo17, eli taitaa olla jo normaalia pitempi kierto? Ja noin vahvat viivat, niin ei kyllä enää taida jäädä kemialliseksi.
Tsemppiä ja tarrasukkia, että pysyy matkassa loppuun asti!![]()
kiitosMun mielestä on ainakin tosi hyvät viivat ja vahvistunut hienosti.Ainakaan pelkästään näiden perusteella en epäilisi kemiallista.
Kovasti tarrasukkia matkaan.
![]()
osa vastauksista tullu näkyviin paljon myöhemmin.Joo, siis mitä lueskellu muiden juttuja niin oon huomannu että kemiallisena pidetään vaihtelevasti. Jotenkin ois järkevää että se ois kemiallinen vaan jos se päättyy ennen kun menkat on alkanu. Mutta eipä se pahaa mieltä poista, kun on plussan saanu ja useammankin, jos päättyy.Mulla ekassa kemiallisessa alkoi kuukautiset just plussan jälkeen. Mutta toisessa oli melkein viikon myöhässä. Ja siis gynekologilla kävin ja sanoi siellä siis että tuo viimeisinkin laskettiin kemialliseksi. Eka keskenmeno oli juuri siinä rajoilla ettei ihan kemialliseksi laskettu, päivästä kahdesta kiinni jos olisi aikasemmin alkanut olisi laskettu kemialliseksi. Käsitin siis hänen puheistaan että vielä 5+6 jotain noita päiviä lasketaan kemiallisiksi ainakin hänen mukaan.