Kelan tuet

Nyt mulla tuli että käsitelty 16.12. Ja pakkaus postitettu 17.12. Nyt jännään ehtiikö ennen joulua vai jääkö kiinni ruuhkaan tärkeintä että tulossa ainakin on! Mutta yllättävän kauan meni käsitellä hakemus kun 11pv meni, monella menny muutama vrk
 
Apua, tässähän pitää kohta ihan oikeesti hakee noi äitiysrahatkin, kun eiks ne pidä hakee kaks kuukautta ennen äitiysloman alkua? Ja mulla alkaa 27.2. Mihin tämä aika juoksee?
 
Apua, tässähän pitää kohta ihan oikeesti hakee noi äitiysrahatkin, kun eiks ne pidä hakee kaks kuukautta ennen äitiysloman alkua? Ja mulla alkaa 27.2. Mihin tämä aika juoksee?

2 kk ennen laskettua aikaa.

Hurjaa kuinka loppusuoralla tässä jo ollaan..!
 
Mitäs sille veroprosentille kannatti tehdä ennen äitiyslomaa? En enää muista yhtään. Vasta tuli uusi verokortti postissa ja siinä veroprosentti laskettu arvioitujen tulojen mukaan, jotka nyt tietty laskevat
 
Mitäs sille veroprosentille kannatti tehdä ennen äitiyslomaa? En enää muista yhtään. Vasta tuli uusi verokortti postissa ja siinä veroprosentti laskettu arvioitujen tulojen mukaan, jotka nyt tietty laskevat
Kannattaa hakea muutosverokortti, muuten vievät 25% tuista.
Sillä nyt tulleella verokortilla ei prosentit päde kuin palkkaan, tukijutuille tarvitaan aina omansa.
 
Kannattaa hakea muutosverokortti, muuten vievät 25% tuista.
Sillä nyt tulleella verokortilla ei prosentit päde kuin palkkaan, tukijutuille tarvitaan aina omansa.
En enää yhtään muista näistä! :grin Mitä enemmän tutkin, sitä sekasemmin menen :wideyed: Äitiyslomahan mulla alkaa maaliskuun alussa, joten vuoden aikana saan sekä etuutta ja palkkaa. Kelan sivuilla lukee näin:

Saat vuoden aikana sekä palkkaa että etuutta
  • Äitiys- ja vanhempainrahan veroprosentti on 40 %.
Tuntuu, et ihan sama vaikka menis 40%, sit ei ainakaan tulis mätkyjä ja tuhlattuu! :shy:
 
En enää yhtään muista näistä! :grin Mitä enemmän tutkin, sitä sekasemmin menen :wideyed: Äitiyslomahan mulla alkaa maaliskuun alussa, joten vuoden aikana saan sekä etuutta ja palkkaa. Kelan sivuilla lukee näin:

Saat vuoden aikana sekä palkkaa että etuutta
  • Äitiys- ja vanhempainrahan veroprosentti on 40 %.
Tuntuu, et ihan sama vaikka menis 40%, sit ei ainakaan tulis mätkyjä ja tuhlattuu! :shy:

Muutosverokortti. Ei ne 40% ota, ellet tee töitä äitiysloman aikana.
Mulla alkaa myös maaliskuussa ä.loma ja tuet menee 8% mukaan.
 
Takaisin
Top