Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hei auttakaa naista mäessä taaaas
Eli siis kun mun oli tarkoitus palata töihin heinäkuun puolessa välissä tätä vuotta (siis sellainen soppari on pomon kaa tehty) niin kannattaako mun nyt suoraan sitten vaan sanoa että jään äitiyslomalle siitä? Siis jos tarkoitus oli jatkaa töitä 16.7 ja mulla on nyt LA 15.8 Toki siis ilmoitan pomolle sen reilu pari kuukautta ennen tuota heinäkuun päivää niinkuin kuuluu.....
Wau! Tuo pitäis linkittää sinne syyskuistenkin rahakeskusteluun!Just satuin lukemaan tuosta hoitovapaalta äitiysvapaalle jäämisestä ja äitiysvapaan palkanmaksusta. Siitä on ennakkopäätöksiä, että se ei saa vaikuttaa palkanmaksuun: http://www.tyotuomioistuin.fi/fi/in...toihinennenuudelleaitiysvapaallejaamista.html

Vaikuttaako siis äippäloma veroprosenttiin laskevasti vai nostvasti? Just tilasin uuden verokortin mutta en mä mitään maininnut tulevasta äitiyslomasta, oisko kannattanu?
Olit siis hoitovapailla?
Luin syyskuisten keskusteluista jotain tuosta että kannattaako mennä välillä töihin... niin ilmeisesti riippuu ihan sun työehtosopimuksesta. Saatko palkkaa äitiysloman alussa? Joillain aloilla saa palkan vain jos on välissä ehtinyt olla töissä edes yhden päivän, joillain aloilla tarvii olla pidempään ja joillain aloilla ei tarvi palata välillä töihin.
Siihenhän se ei kai vaikuta että saako saman äitiysrahan mitä esikoisesta vaikka ois välillä töissä? Ei mun mielestä ainakaan pitäis...
Kamalaa... tuleekohan mulle viime vuodesta nyt mätkyjä kun en silloin ollu vaihtanu prosenttia ollenkaan.... Tosin tullu aika isot palautukset yleensä. Ärsyttävää prosenttien kanssa kikkailu kun toisaalta ei hirveen isoksi viittis nostaa kun nyt sitä rahaa kumminki tarviikin...Kuulin et vero prosentti kannattaisi olla 25% tai tulee mätkyjä helposti