Kehu päivässä piristää

Nipanderi

Tietävä tietäjä
Joulukuun mammat 2017
Elokuiset 2021
Sana on vapaa! Ole itsellesi armollinen ja kehu itseäs välillä:) Sitä on niin kova antamaan itselleen kritiikkiä kaikesta, et mitä jos ottais aina välillä vähän rennommin ja kehuis itseään:)
 
Mä oon todella huono kehumaan itteäni :sad001 En oo koskaan sitä osannu, ja oon ollu myös huono ottaa kehuja vastaan. Mutta jos mä johonkin tässä päivässä oon tyytyväinen, niin sain tehtyä vaikka mitä ja oltua vielä itekii ulkona. Ei noina sadepäivinä oo edes jaksanu tehä mitään kotihommiakaa oikeen, ni nyt sitten niitä.
 
Mulla vähä sama ku Bettiellä :p muutta oon lomalla ja vihdoinkin tänää sain alotettuu vaatekaappien siivousta ja minä hamsteri sain yhestä vaatekaapista jätesäkillisen vaatteita pois! Hyvä minä! :) Viel kaks kaappii jäljellä :p
 
Tänäänkin oli ihana avata silmät tietäen, että tänäänkin saan tehdä mitä haluan, ei sitä mitä pitää! Mä olen aina(!) tehnyt töitä 15 kesäisestä saakka, myös läpi lukion ja opiskelujen elätin itseni töitä tehden. Mua saa pitää yhteiskunnan lowlifena ja työttömänä lusmuna, mut mä olen nii tyytyväinen, ku mun määräaikainen työsuhde päättyi! Mulla on korkea työmoraali enkä oo ees koskaan kipeä, joten nyt lupaan ottaa kaikeb irti tästä omasta ajastani, ennen kuin taas sitoudun loppu elämäkseni! (jos sie kuitenkin tarttet hyvän työntekijän, täs siul olis sellanen :) :))
 
Vapaapäivä;tyttö herätti 7 . Talo siivottu ja ruokasalaatti valmiina iltapäivälle. :))
 
Vaikee kehua itteäni kun ei esim mieheltä saa koskaan mitään kehuja haukkuja ja arvostelua vaan :sad001 No uskalsin ajaa 400km eilen asuntoautoa ja ohittaa jopa rekan :)
 
Kehuisin itteeni kun jaksan vaikka kuinka väsyttää eikä huvita. Kaikesta huolimatta ja päivä kerrallaan. Myös siitä kehuisin että oon oppinut hyvin sietämään epävarmuutta ja en enää pelkää kaikkea.
 
Voih höh, ellikki, tekis mieli tulla sun ukolle vähän sanomaan, et antaa ny toisen olla ja tehä mitä tekee :/ ei oo tarkotus puuttuu, mut ite sulatan hyvin vähän vastaavanlaista käytöstä omaltani, vail eipä se kyl onneks oo oikeen sellanen marmattaja, tai sit ei enää uskalla :)
 
Isännälle sanon jos sitä joku asia epäilyttää, et sä kannat sitten seuraavan, et niin pitkään ku et yhtään lasta ole kantanut, ni on aivan turha tulla mulle kertomaan miltä musta tuntuu tai mitä mun pitäis tehdä tai olla tekemättä. Siis tietty, jos nyt tekisin jotain ihan mielipuolista, kuten lähtisin vetämään perseet tai polttaisin askin röökiä, ni sit sais jo mieskin tulla jotain sanoo
 
Ei haittaa yhtään kun puuttuu voisit tosiaan tulla vähän miestä ojentamaan :D
 
Löysin netistä turvakaukalon ilmaiseksi ja oon onnistunut pitämään painon samana koko alkuraskauden :)
 
Uskoisin näin. Vaatii minusta paljon enemmän valehdella sen kunnosta ja antaa netin kautta kuin vain viedä lähimpään roskikseen :)
 
Eikös nykyään vakuutusyhtiöt vaadi ne kolareissa mukana olleet istuimet ja kaukalot itselleen/korjaamon kautta roskikseen tms. , jotta ne ei joudu uudestaan käyttöön. Vai eikö ole kaikissa yhtiöissä tapana? Vai oonko ihan pihalla koko aiheesta? :grin Tietty voi olla tapauksia joissa ei ole edes vakuutusyhtiöön kerrottu kolarista, istuimesta puhumattakaan.
 
Vähä offtopic, mut mua hirvittää kun osa ihmisistä pitää lapsiaan tosi vanhoissa ja kulahtaneissa turvaistuimissa :sad001 mulla on yks ystävä, joka autoilee tosi paljon ja lapsilla on ikivanhat monella lapsella kiertäneet istuimet. Välillä voi hänen mielestään jopa matkustaa ilman istuimia (lapset alle 3v)..

Mäkin ostin käytettynä turvakaukalon naapurilta ja turvaistuimen luottaen siihen, että on kolaroimaton. Olen myös myynyt turvaistuimia eteenpäin ja toivon, että mua pidetty ihan luotettavana tyyppinä:grin

Mut mä oon nipo näis turvaistuin asioissa.
Nyt ostetaan varmaan uutena kaukalo.
 
Mä olen ylpeä, että oleb vihdoin taas onnistunut pienentämään ruokahävikkiä! Mä pyrin olemaan jeesustelematta ruokaasioita, sillä tiedän tsiljoona itseäni eettisempää ihmistä, mutta ruokahävikkiä inhoan! Kuulun siihen kategoriaan, joka on kasvatettu, niin että koska Afrikassa nähdään nälkää, niin kyllä sitä syödään, mitä tarjolla on. Nyt vaan on ollut niin naurettavan oksettava olo sattuneesta syystä useamman kuukauden, et ruoka joka tänään oli hyvää, on saattanut huomenna olla ihan kökköä!
 
Takaisin
Top