Kehtolaulut

Hei, meillä piti laulaa nuoremmille tytöille sitä (leikki-ikäisinä), mutta peikkoäidin kohdalla lauloin möhköfanttia!
 
Mulla taitaa olla aukko sivistyksessä kun ei nopeasti tule mieleen muuta kuin se missä lauletaan tupakkarullasta :D
 
Mä oon laulanu nyt viime aikoina tytölle (tytöille) päivänsädettä ja menninkäistä. Eilen illal lauloin sen kolme kertaa ennen ku nukahti :)
 
Nostetaanpas tätä. Eli nyt on tullu laulettua Päivänsädettä ja menninkäistä, Maan korvessa kulkevi ja Sininen uni. Sit tajusin etten osaa muita kuin joululauluja ni laulan niitäkin sitten :) Suosikkina Varpunen jouluaamuna :Heartred
 
Minä lauleskelen pojalle päivänsädettä ja menninkäistä. Kuuntelee aina todella tarkasti ja korkeammissa kohdissa aina hymyilee leveästi. :Heartred Nyt olen yrittänyt opetella sinistä unta laulamaan. :) Myös virsikirja on tuossa näkyvillä, niin lauleskelen välillä niitäkin.
 
Meillä toimii Lapin äidin kehtolaulu :) Oon hyräilly sitä tytölle iltalauluna joka ilta syntymästä asti ja se rauhottaa ja tuo unen aina. Muut tuutulaulut ei enää tahdo toimia.
 
Täällä tuntuu että herää vaan paremmin kun lauleskelee. Jos kiukkuinrn niin laulu auttaa kyllä rauhoittumaan. Esim. Pienet sammakot on ihan hitti (vaipan vaihdon yhteysessä samalka jumppaillen) ja toinen on hiuli hei huolta nyt ei (peilin ääressä keinuen). Ollaan ostettu aivan mahtava tuutulaulu cd-mikä laitetaan soimaan yleensä aina unille mentäessä (tehoaa ainakin isiin :D )
 
Takaisin
Top