Kausi-influenssarokote

Miu-82 Mä otin rokotteen tiistaina, illalla oli vähän vilunväreitä ja muutaman päivän käsi oli hellänä ja mulle nyt nousee piikistä ku piikistä patti aina eli senkin sain seuraksi. :) Mutta muuten ei mitään ja olen tosi tyytyväinen että otin jos se antaa vauvalle sitten suojan 6kk eteenpäin. :)
 
mä ratkaisin viikonloppuna et otan kausi-influenssarokotteen keskusteltuani mun lekuri-isän ja hänen lekuri-vaimon kans. tää rokote on kuulemma turvallisempi kuin sikapiikki aikanaan oli, koska tätä on käytetty jo kauan.
 
Nyt mua ainakin harmittaa, että kieltäydyin rokotteesta pari viikkoa sitten... Viimeinen viikko on mennyt kauheessa yskässä/flunssassa. Olis sitä voinut aloittaa äitiysloman muullakin tavalla kuin köhimällä kaiket yöt ja muutenkin oltua tokkuraisena (saamattomana) monta päivää.
 
Nautiskelija: ehkä voit lohduttautua sillä, että tautisi ei välttämättä ole influenssaa, joten et olisi ehkä välttynyt siltä rokotteenkaan kanssa. Eihän se anna 100 %:sta suojaa kaikki flunssapöpöjä vastaan. Ja varsinkin jos on tartunnan saanut jo ja ottaa rokotteen sen itämisaikana, niin eihän siitä ole enää mitään hyötyä.
 
Takaisin
Top