Kauneudenhoito

Hei jee, täällä on tällanenki ketju nykyään!:) Mulla on kasvojen iho huomattavasti paremmassa kunnossa, ku vielä viikko sit. En tiiä, auttaako toi yks kosteusvoide, vai alkaako hormitoiminta vihdoin tasaantua:D Rintakehä ja hartiat on vieläki ihan näppylän peitossa ja kaikki vähänki avonaisemmat paidat on ihan nou nou:D

Ajattelin muuten repästä ja leikata tukkaani vähän lyhkäsemmäks. Nyt ylettyy reilusti hartioiden yli, niin ajattelin leikata polkkamittaiseks:) Lyhkäsempää tukkaa on sit varmaan helpompi hoitaa kun vauvakin tulee arkeen mukaan:D
 
Manteliina sulla tulee varmasti oikee tuuhee polkka kun raskausaikana hiustenlähtö hidastuu :)
 
Tosin sitten imetysaikana, mulla ainakin tuli raju pudotus arkeen, kun imettäessä lähti hiuksia ihan tolkuttomasti. Alkoi itse asiassa jo ihan loppuraskaudesta, kun varmaan ne synnytystä ja maidontuotantoa edistävät hormonit alkoi työnsä.
 
Ihan ohi aiheen, mut sairastin vesirokon tossa viitisen vuotta sitten, ja ne himskatin näpyt täytti VAAN mun naaman ja pään, ja sit kun ne ruvet alkoi irtoamaan niin lähti ruven kokoiset hiustukot päästä :eek: Nyt tuntuu kivalta kun raskauksien aikana tukka tuuhentunut :) Arvethan mulla koristaa vielä naamaa mut minkäs teet :sad001
 
Siis Manteliina tykkäys koski kampaaja-aikaa ei hiusten ohenemista!!! Itsellä tiistaina kampaaja ja kerron sitten Olaplex kokemuksia
 
Toi olaplex on iha huikee aine! Mun ystävä omistaa kampaamon ja kaikki siellä työskentelevät käyttää tota olaplexiä:) Mun tukkaan on käytetty sitä jo kauan ja oon aina ollu tyytyväinen lopputulokseen :)
 
Mulla lähti tukka tosiaan vasta 3-4kk imetyksen loppumisen jälkeen, niinkun usein käy. Ja loppua ei näy! Ajattelin koittaa jotain priorin kuuria, pitää kysästä vaan apteekista onko se nyt turvallista.. Erityisesti hiusrajoilla mulla on tosi vähän ja lyhyttä hiusta, muuten puoleen selkään niin on vähän tyhmän näköstä ':D ja hiuksia lähtee tukoittain jos en pidä tukkaa kiinni. Mä oon kokenut pitkät hiukset helpompana lapsen kanssa kun saa laitettua vaan kiinni ja polkkaa pitäs joka aamu laittaa.. Ennen lasta mulla oli siis lyhyt polkka tukka aina ja tykkäsin siitä ihan hirveesti, mut aika ei riitä nyt aamusin siihen :D
 
Jannski, mä en oo vielä sairastanut vesirokkoa ja pelottaa ihan hirveesti, että miten mulle käy jos se tytölle tai tälle tulevalle lapselle tulee :confused: Oliko sulla kuin paha se?
 
Hui sulla ei oo ollu :eek: mulla oli lapsena kaks kertaa.. Eka kerta oli niin lievä että sain sen uudestaan.
 
En oo tienny että vesirokon voi sairastaa kaks kertaa :eek: Mä onneks kärsin sen jo 2-vuotiaana, niin ei oo jääny ees mitään ikäviä muistoja:D
 
Millier siis naama ja pää täpötäynnä kutiavaa 1-2cm kokoista paukamaa, kuume yli 40 :sad001 Nehän vois antaa sulle sen vesirokkorokotteen koska kai aika huono juttu raskaana saada se :/ Mitä vanhempana sairastaa ni sitä pahempi :sad001 heti seuraavas neuvolassa vaikka kysyt tosta!
 
Eipäs ne annakaan rokotetta raskaana, vaan jos tartuntamahollisuus niin sit saa viikon lääkityksen.
 
Noniin Olaplex testattu :) Oli ihanan rentouttava kampaamokäynti! Hiustenpesualtaalla oli hierova tuoli jossa jalat ylhäällä! Kyllä hiuksista vaan sileät ja suorat tuli :0 Vaikka siis mulla latvat leuasta alaspäin vanhaa permanenttiä vielä. Nyt hiukset tosin on vähän liikaakin päätä pitkin ja tuntu että leikkas liikaa myös :/ Ja kun en oo värjännytkään puoleen vuoteen, niin ei tullut mitenkään kaunis olo kylläkään :sad001 Finnit ja lähes meikitön naama vielä kruunasivat tunteen... Mutta ei sen Olaplexin mikään tuhkimo hoito ollut tarkoituskaan olla eli kyllä toistaiseksi tulos on mikä piti! Katsoo sitten miltä näyttää ekan pesun jälkeen
 
Mites käytättekö ihan normaalisti kaikkia naamanputsareita ym. voiteita mitä ennen raskauttakin? Itsellä käytössä Vichy tuotteita.
 
Takaisin
Top