Kasvava masusi

Heips!

On kyllä hienoja masuja... Minulla ei myöskään masu meinaa kasvaa millään[:(] Itse huomaan että housut on alkanut ahistaa ja kiristää mut muuten ei oikeastaan huomaa mitään. Nyt kun ollaan jo vkolla 21+4 odottais sen jo näkyvän mut ei. Mutta toisaalta ei mulla ole painokaan noussut kuin 2,5 kg ehkä siitä syystä ei ole myöskään ollut selkävaivojakaan. Ei sais valittaa... Kyllähän se jossain vaiheessa vielä kasvaa niin isoksi että toivois pienempää [:)]

Apua! Neuvokaa nyt nuijaa!!! Kun tää kone herjaa että tiedosto on liian suuri, kuinka saan sitä pienennettyä niin että voin laittaa oman masukuvani tänne?

Sain viimein aikaiseksi siirtää kuvan koneelle. Sellainen masu siis täälläpäin :)
Niin ja viikkoja siis 22+6

Aloin tekemään muistoksi tällaista "sarjakuvaa" masun kasvusta ja ajattelin että voisin sen vaikka tännekkin pistää. Vierekkäin kun nuo kuvat laittaa niin vasta huomaa et kyllä tää masu on selvästi kasvanut [:)]

sellaset paidat/hupparit on hyviä missä on vetoketju molempiin suuntiin, ruoan jälkeen on kiva avata vähän vetskaria että mahtuu [:D]

Itse huomannut tota samaa ja vähän ärsyttää kun kaikki ns. lempparipaidat loppuu kesken ja vaikka muutaman noita masutuubejakin omistan niin silti ne jää näyttämään typerältä!  [:D]

Jestas olet hoikka sumu [:)]!
Ihana kyllä toi sun mahasi, ihan kuin olisit potkupallon nielaissut [;)].

Tän näkösenä lähti raskauden viimeinen kolmannes käyntiin tänään
(laskutapoja on monia mutta nyt lähti minulla, rv 27+0 [:D] http://www.vauva.fi/artikkeli/raskaus_ja_synnytys/453/raskaus_viikko_viikolta )

Takaisin