Kasvava masusi

Heippa [:)] Tässä on menossa vko 18+4..Ihana idea tämä keskustelu,voidaan kerätä kaikkien kuvat tänne [:)] ..maha on ruvennu jo kasvamaan ihan hyvästi kuten kuvastakin huomaa[:D]liikkeitä odotellessa..

20+4 viikolla mennään ja massu on hurjan iso... ainakin se tuntuu ja näyttää siltä.. vielä ei ole tietoa että kumpi siellä melskaa... [:)] liikkeet ovat tuntuneet muutamia viikkoja jo tosi hyvin ja tuntuu että massussa on duraselpupu.. [;)]

No niin, viikkoja nyt 22+3 ja tuo maha on julmetun iso.. Paljon isompi kuin yhtenäkään aikasemmista raskauksista ja jessus mikä myllääjä tuo ipana on.. Ei taida nukkua hetkeäkään!!

Mahtava maha katusutariinalla [:D][:D][:D]!
Näitä kuvia on kiva katsella, kiitos kaikille viitseliäille [:)].

Jep.. Samaa luokkaa kooltaan kuin mun kaverilla, joka posahtaa (toivottavasti) kuukauden päästä. Että pikkasen ahistaa ja ärsyttää ja ja ja ja ja ja ja .. äh.. tulis jo kesäkuu [:D]

Tosi ihania pyöreitä masuja kaikilla! [:)]

Tässä itseltäni taas kuvaa tältä päivältä. Kaikkee sitä ehtiikin kun on kipeenä ja töistä sairaslomalla ja ukkokin on työreissussa [:D] 20+5

Ihanat masut teillä! :)

Mä odottelen edelleen, että oma kasvais.. Omasta mielestäni mulla on jo iso maha, mutta viimeksi tänään totesin, että muut ei sitä edes huomaa.. Kävin selän puhdistuksessa, eikä kosmetologi huomannut raskautta, vaikka olin yläosattomissa. Jouduin kertomaan erikseen kun meinasi hoitaa ultraäänellä. Höh ja pah sanon minä!!! Luulis, että rv 22+5 alkais jo näkyä.

Minäkin täällä masun kasvua odottelen, tai kyllähän se kasvanut on, mutta ei vielä sellaiseksi, että ihan kaikki huomaa. Toki tarkkasilmäisimmät sen kyllä näkevät, mutta jotenkin tuntuu, ettei se ole niin kamalasti kasvanut viime aikoina. Ottaa sitten varmaan jonkun kirin jossain vaiheessa. Toisaalta teen kyllä sen verran fyysistä työtä että sen puolesta saisi pysyäkin pienenä pitkään. Ei olisi tiellä niin. Mutta silti, sellainen kiva pyöreä maha olisi ihan kiva sekin:)

Käyn tuolta huhtikuisista kuikkimassa tänne suuntaan, kun oon teidänkin masujen kasvua myös seuraillut[:)]Itse muistan kans kun tuskailin masun kasvun kanssa, että kun millään ei meinaa näkyä eikä se nyt viikolla 30+0 vieläkään mahtava ole. Sen sijaan näytti se masu miltä tahansa niin silti se kohtu alkaa näillä main painamaan jo niin hirveästi, että happee saa haukkoa ainakin meikäläinen[:D]Joten välillä kiitän siroa masuani, että apua mitä se olo olis vielä isompana. Ja vielä on 10 viikkoa aikaa kasvaa. Kaikki ollaan niin yksilöllisiä ruuminrakenteelta. Ihania masuja teillä, voih tuntuu että just hetki sitten itelläkin oli rakenneultra[:)]Niin äkkiä se aika menee[:D][:D][:D]Ihanaa odotusta kaikille kesämasuille!!!!

Takaisin