Karvojen, jalkojen, nenän tms kasvu

Mulla on Linea negra selvästi tullu näkyviin viime viikkoina, ihan rinnan alta alas saakka kulkee. Eikös sekin oo taikauskoisesti pojan merkki? :D eteentörröttävän "poikamahan" kaverina toi saa mut välillä epäilemään meille annettua tyttöarvausta, se kun ei meille täysin selväksi ultrassa tullut... :p

Piti ihan etsimällä etsiä tätä ketjua lukiessa noita levinneitä ja kasvaneita kohtia kropassa, en mä ollu koskaan kuullukaan et esim. nenä vois levitä! Ei mulla sitä kyllä oo tapahtunu. Eikä muutenkaan turvotuksia kropassa. Ehkä loppuviikoilla niitäkin, liikkuminen niin vähiin jäänyt, hengästyttää niin kauheen helposti nykyään..
 
DT, hyvä että karvat katoaa odotuksen jälkeen :D karvamasuksi en halua jäädä :D

Nunnuliina, minä odotan poikalasta eikä minulla linenigreaa ole tullut :)
 
Oishan tuo vähän ikävä, kun ne jäis pysyväksi. :P Mutta kyllä mulla hieman huoletti, että häviääkö itestään vai pitääkä sheivata ja sit jos ne alkaiski kasvaan vaan vahvempina. :D

Mulla oli siis linea negra esikoiselta ja tyttö tuli. Nyt veikattu poikaa ja sitä ei ole. :wink
 
Hmmm, no ehkä näiden "merkkien" perusteella ei liian tarkkoja olettamuksia kannata odottaa. :) Nyt on tullu vaan sellainen stressi et mitä jos meille annettu veikkaus ei pidäkään paikkaansa ja vaikka oon suurimman osan vaatteista hankkinut. Ns. unisexina niin on sinne jotain tyttöjuttujakin eksnyny mukaan, kivoja molemmille sopivia vaatteita on ollu ihan hirveen vaikee löytää! Huoneen sisustuskin on aika neutraali mutta ehkä kuitenkin enemmän tyttötyyliin kallellaan. Voi ongelmat... :D Tää tosiaan ehkä isoin huolenaihe tällä hetkellä joten ei kovin huonosti asiat ole. Mä vaan en yhtään tykkää yllätyksistä ja kaikki pitäis aina tietää jotta voi valmistautua oikein. Joutunee tämän ominaisuuden kanssa kovaan kouluun kun vauva syntyy ja määrää tahdin eikä kaikki varmaankaan aina mene ennakko-odotusten mukaan... :grin
 
Masuturkki täälläkin, onneks hento. :p
Ja välillä maha on tosi kirjava, varsinkin, jos se on ihan pinkeenä. Ja napa sinervää vähän, ei o kuitenkaan viel kääntyny.
Verisuonet näkyy jossain paikoin ilkeen selvästi. Esim. rinnoissa. Ja yks aamu huomasin, et toisessa polvitaipessa oli iha hurjan näköset suonet. Toivottavasti eivät muutu suonikohjuiksi tms.

Muuten pysyny asiat suht paikoillaan. :)
 
Tänään ajattelin uhrata iltaa sille et saisin sheivattua vähän tuota alapäätä piiiiiiiitkästä aikaa! Eli peilin kans kylppäriin, eipä sinne enää muuten nää :grin On niin epähygieninen olo kun alapää rehottaa niin maan julmetusti... Löytyy sit vauvakin sieltä paremmin kun vähän on puskaa pois tieltä :flower TIedän et monista on turhamaista mut se on mun tyyliä...
 
Mulla oli esikoista odottaessa linea negra ja poika tuli. Ja niin on nytkin ja tyttöä on lupailtu tällä kertaa :)
 
Mulla on linea negra ihan ylös asti. Oon kuullu, että jos se loppuu napaan niin olis tyttö. Serkun anoppi sanoi viime vkl, että poikamaha. Ja poikaa ne meille ru lupas :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla linea negra ulottuu napaan ja tyttöä povasivat :) Kuulin tuosta nenän leviämisestä ekan kerran tutulta joka sai just vauvan ja sanoi kuinka sillä oli levinnyt nenä raskausaikana. Olin ihmeissäni ja nyt täällä aloittaja mainitsi saman :D no joka paikka on jo nyt levinnyt et kai tässä yks nenä ei tuntuis enää missään... heh!
 
Mulla molemmissa raskauksissa linea negra tosiaan ollu ihan ylös asti, vaikka vaavien sukupuolet pitäis olla erit :)
 
Takaisin
Top