Mun suosikkikäsityötä on neulominen. Nyt käsi on ollut kipeytyneenä pidemmän aikaa niin oon joutunut vähentämään neulomista, korkeintaan kerran viikossa otan hetkeksi neuletyön esille. Tykkään tehdä lapasia, myssyjä ja puseroita. ☺
Yöjuna peti toimii! Toimii jopa harvinaisen hyvin. Pelkäsin että olisi kiikkerä, mutta ihan tukevan oloinen ja kiilautui tuohon rakoon hyvin. Ei oo kipannut vaikka taapero välillä oikein innostuu unissaan mönkimään.
Eli siinä on 80x50cm levy lohkeamatonta 3 mm paksuista muovia. Etrasta löytyi kiva levy lähes oikeissa mitoissa niin sen sahasin tuohon. Sit kävin sahauttamassa tavallista patjaa ohuen levyn ja ompelin kovasta farkusta + paksusta puuvillasta sille tuollaisen reunallisen pussin. Se on tuettu jalkapäästä teleskooppi jakkaralla, jonka löysin torista. Peittona on mun talvitakista etuläppä.
Valitettavasti ei näköjään oo kuvaa siitä takista… mutta mulla on kuva harmaasta versiosta, jonka olin tehnyt syys keleille. Tein sit punaisen hyvin samanlaisen version talvikäyttöön.