Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 151701
Maalien testausta seuraavaa projektia varten. Pitäisi jotenkin saada väri tarttumaan polyesteriin…ei toimisi luonnon materiaalilla lopputyö.
Siinä on akryylimaalia, tusseja, kangastusseja ja hiusvärejä. Laitoin kankaalle kaikkea mikä omasta mielestä voisi jäädä kiinni. Kohta nähdään mikä tarttuu.
Yllättävää kyllä kaikki nappasi aikalailla kiinni paitsi hiusvärit. Parhain tulos vaikutti tulevan vedellä laimennetuista akryyliväreistä + permanentti tussista, joten niillä katotaan mihin asti pääsisiLöytyikö tässä testissä sopiva väri?![]()
Koetin etsiä tyynyohjetta, jonka mukaan tehty lattiatyyny oli kovassa suosiossa mun siskoilla… en valitettavasti löytänyt. Se oli jostain suuri käsityölehdestä n. 20 vuoden takaa.Pitäisi naperolle tehdä jonkinlainen lattiatyyny. Onko kellään kokemusta minkä mallinen olisi fiksuin?
Asiaa pyöritellyt nyt pari kuukautta ja saanut vaan haettua farkkutilkut vintiltä esille.
Nimim. Meillä kaikki toimittaa istuimen virkaa pelilaatikoista lähtien.
Ite just pähkäillyt niin ympyrän kuin neliön väliltä tai sitten tuleeko mitään selkänojan tynkää vai ei.Koetin etsiä tyynyohjetta, jonka mukaan tehty lattiatyyny oli kovassa suosiossa mun siskoilla… en valitettavasti löytänyt. Se oli jostain suuri käsityölehdestä n. 20 vuoden takaa.
Mutta suosittelisin itse isoa ja ympyrää!