Tuhinamurmeli Tietävä tietäjä Toukokuunmammat 2014 5 loka 2015 #41 No nyt tuli tohon vaun odotukseen päivitys ja toimii ainakin mul
kube Näppärä viestien naputtelija 6 loka 2015 #43 Mullakaan ei toimi enään Vau odotus appi enään kun menin päivittämään puhelimen.
tanpit. Luottohahmo langoilla Maaliskuunmammat 2016 Kesämammat 2018 6 loka 2015 #44 Vaun appi toimii taas :)
H Hattara84 Asioista perillä oleva 11 loka 2015 #45 Tosi kiva, että vaun appi toimii taas :) se on mulla pari kertaa päivitysten jälkeen vaan kaatuillut. Mun mielestä se on kuitenkin kiva ja tykkään sitä käyttää. Toinen appi mulla on sellanen, mihin voi tallentaa paino- ym. tietoja, nimeä en muista.
Tosi kiva, että vaun appi toimii taas :) se on mulla pari kertaa päivitysten jälkeen vaan kaatuillut. Mun mielestä se on kuitenkin kiva ja tykkään sitä käyttää. Toinen appi mulla on sellanen, mihin voi tallentaa paino- ym. tietoja, nimeä en muista.
Säde89 Puuhakas puhuja 13 loka 2015 #46 Vauva odotukseni toimii taas!! Tai ei oo iha ennallaan mut tekstit lukee suomeksi. Puuttuu vieläkii nimiosio ym.
Vauva odotukseni toimii taas!! Tai ei oo iha ennallaan mut tekstit lukee suomeksi. Puuttuu vieläkii nimiosio ym.
N Ninni22 Foorumin legenda Maaliskuunmammat 2016 Lokakuiset 2021 13 loka 2015 #47 Säde, ei mulla toimi edelleen siansaksaa lukee Muoks. Nyt toimii! Poistin sovelluksen ja latasin uudelleen :) nimisovellus ei toimi siltikään..
Säde, ei mulla toimi edelleen siansaksaa lukee Muoks. Nyt toimii! Poistin sovelluksen ja latasin uudelleen :) nimisovellus ei toimi siltikään..