Käytättekö jotain appia raskauden seurantaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Apliese
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuhinamurmeli, luinki jostai et joku oli laittanu ylläpidolle jo viestiä että vaun sovellus ei toimi. Hänellä tais olla iPhone.

Mullakaan ei Vaun sovellus oo toiminu, ja myös iPhone! Tota odotukseni sovellusta käytän ja tykkään tosi paljo :)

Iidadaada mäki tykkäsin tosta niin paljon :( sit ku tulee jatkuvasti päivityksiä ja se päivitty sit siinä samalla, nii meni erikieliseks ja se nimijuttu lähti pois. Poistin sen sit kokonaa :/ et jos sulle tulee siihen päivitys nii älä päivitä!

Mulla toimii molemmat sovellukset moitteetta ja iphone on :) Tosin en oo tehnyt puhelimeen sitä uusinta ohjelmapäivitystä, sen lataamisen jälkeen porukalla on käsittääkseni ollut ongelmaa just mm.tuon vaun sovelluksen kanssa.

Onneks mulla kans sentää Vaun raskaus sovellus ja normaali sovellus toimii :D

Mullakin oli käytössä vaun oma sovellus. Oli hirmu kiva aina seurailla mitä milläkin viikolla tapahtuu, kuvatkin oli ihania :happy:

Ninni, miulle kävi samalla tavalla! Poistin kans ja latasin uudestaa ja sama juttu. Ja pituus ja paino on viikon myöhässä vaik oon laittanu oikeen lasketun ajan :/ Taidan poistaa koko sovelluksen :(

Mullakaan ei oo toiminu vaun sovellus sen jälkeen, kun päivitin iPhonen :( mä oon niin tykännyt siitä, paljon enemmän kuin vauva odotukseni sovelluksesta.. Toimis jo pian niin näkis mitä joka päivä tapahtuu :)

Tanpit toimiiko sulla kuitenki se vauva odotukseni? Vai ootko päivittänyt sitä?

Tuolla ylläpito ketjussa luki, että vaun sovellus ei toimi kunnolla jos on päivittänyt iPhonen, mutta yrittävät korjata asian :)

Silvergrinda voi ei :S toivottavasti siihen tulis uus päivitys lähiaikoina että tulis suomenkieliseks takaisin ..

Mul ainakin puhelin ilmotti äsken uudesta iPhone päivityksestä. Olin siis ton ladannut mis lakkas toi odotus sovellus toimimasta, mutta toivottavasti tää uus päivitys korjais sen.

Sama juttu, iPadin päivityksen jälkeen ei Vau.fi Odotus -appi ole enää toiminut, joten odottelen sen päivitystä. Lisäksi olen ladannut Liberon Raskauskirjan. Muita appeja ei ole käytössä, mutta hyviä sovellus-vinkkejä iPadille (tai iPhonelle) otan mielelläni vastaan.

Takaisin