Käytättekö jotain appia raskauden seurantaan?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Apliese
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Apliese

Puuhakas puhuja
Onko käytössä puhelimeen, joku appi, jolla seuraatte mitä raskauden aikana tapahtuu? Mikä? Ja onks se hyvä? Latasin itse tommosen I'm expecting. Kokeilin muutamaa ja tää tuntui olevan niistä paras. Tulee ilmoituksia mitä milläkin viikolla tapahtuu, voi seurata omaa painoaan ja sikiön kasvua.

Mulla iPhonella käytössä Vaun oma app, Vauva-lehden Odotukseni-sovellus ja englanninkielinen Pregnancy. Kaikki ihan ok, mikään ei yksinään oo täydellinen mutta täydentävät kivasti toisiaan :)

Mulla on vaun raskausappi, vauva Odotukseni, ja pari jotai jota en käytä.. :)

Mulla on käytössä androidilla Ovia Pregnancy ja sit se Vaun oma sovellus :). Oviasta tykkään tosi paljon, kun sillä tulee ajantasaista ja interaktiivista tietoa ja saa seurattua erilaisia asioita, kuten omia syömisiä, oireita, tunnetiloja, painoa ym. Ja sit kaiken tiedon kruunaa viikottain vaihtuvat hedelmät, tällä viikolla menossa mukana "Southern Pecan", eli käsittääkseni pekaanipähkinä :grin. Ainoa miinus on, että appsi on enkunkielinen, mutta mikäli enkku sujuu, ni suosittelen. Yllättävän nopeasti enkunkieliset aihesanastot tulee tutuksi, kun hieman plärää sanakirja.orgia tms. :)

Mulla on kans android, joten täyttynee tutustua tuohon ovia pregnancyyn. Suomenkielisiä ei toisiaan oo paljon markkinoilla. Taidetaan olla liian pieni kohderyhmä ;) Ninni22 ja iivje, millainen toi vauvan appi mielestänne on?

Atsoloidi, ihan ok, siinä näkyy paljonko sikiö painaa tällä hetkellä ja minkä pitunen se on. Ja sit siinä on että mitä äidissä tapahtuu sillä viikolla ja sikiöllä jne. Aika samanlaisia kaikki, mut enkun kielistä en haluis ku en ymmärräis sitä kunnolla :)

Ninni jo vastaskin, lisäksi tuossa vauvan sovelluksessa on listattu tyttöjen ja poikien nimiä ja niistä saa valita omat suosikit, on myös oppaat raskaudenaikaisesta syömisestä, matkustamisesta, liikunnasta ym sekä lista hankittavista tavaroista :) Miun mielestä ihan kiva!

Iivje on vai :D en oo huomannukkaa tuommosta nimi juttua.:)

Mä seuraan jollakin Liberon yksinkertaisella ohjelmalla..vois kyllä tsekata jonkun paremman!

Mulla on kolme :grin Androidilla Ovia Pregnancy, Vau.fi-appi ja I'm Pregnant ja sitten tulee joka rv Pregnant Chickeniltä hauska viikkouutiskirje mitä tapahtuu. Koukussa!

Oon käyttäny Vauva odotukseni sovellusta. Päivitin sen ja siitä katos nimisovellus kokonaan ja tekstit muuttu eri kieliseks. En edes tiedä mitä kieltä se on.. :/ poistin ja latasin sen uudelleen eikä auttanu. Ihan paska päivitys.

Tollaseks meni sovellus

Liitteet

• 1443700927106.jpg
    1443700927106.jpg
    99.3 KB · Katsottu: 68
Takaisin