Käynnistyskeskustelua

Mä tänne eksyin lueskelemaan, nyt mennään viikoissa 40+3. Ens viikolla tulee varmaan kirje sitten taysista joko sen perjantaille tai maanantaille käynti. Ei nimittäin merkiäkään, että tää pienokainen syntyis. :facepalm: Jäin vaan miettimään, että onhan tässä vielä sitten aikaa tuohon käynnistykseenkin jos taysissa kerta käynnistellään vasta 42+0.
 
Oli pakko kirjautua, ihan vain Lelutus sun takias. Täällä mennään nyt 40+5. Ei supistuksia, ei kipuiluja, ei mitään. Olen vain hokenut itselleni mantraa "tulee kun on valmis" ja pakko myöntää, että eilen oli ensimmäistä kertaa sellainen olo että tämä tulee vielä joskus ulos. Ehkä se vain tarvitsee vielä pari päivää aikaa valmistautua.
 
Unika: ihanaa täällä on muitakin, joka odottaa vielä. Eilen oli mulle ainakin rankkapäivä, mä olin ihan masentunut jo tilanteesta. Nooh tänään parempi. Kyllä nää ulos tulee. :shy:
 
Tsemppiä lelutus ja unika! Kaiken järjen ja todennäköisyyksien valossa ei teillä enää kauan ole odotettavaa :-)
 
Mä soittelin aamulla synnärille kun neuvolasta tuli viime viikolla ohjeet soittaa 41+2 käynnistysajasta. No, ilmeisesti tiedonkulku neuvolan ja synnärin välillä ei ole ihan aukotonta, sillä sain ohjeet soittaa parin päivän päästä uudestaan jos vauva ei oo syntynyt. Mutta kovasti näyttää siltä, että torstaina mennään käynnistykseen, ei näy nimittäin mitään oikeita merkkejä synnytyksen alkamisesta... Paitsi koko ajan on tukalampi olo!

Sinänsä menee edelleen hyvin, vauva liikkuu aktiivisesti ja itelläkin on kaikki kunnossa jos vaan jaksaa ottaa rauhassa. Mielialakin on tässä pari päivää ollut taas positiivisempi ja tänään heräsin vasta miehen herätyskelloon enkä jo aamuyöstä. Panadolia oon kyllä saanut syödä viimeisen viikon aikana melkein joka päivä, mutta päätin etten turhaan kärsi kun neuvolassakin sanoivat että siitä ei ole mitään haittaa kunhan noudattaa annostusohjeita. Alkaa vaan olla jotenkin hämmentynyt olo, et onko meille nyt oikeesti ees tulossa mitään vauvaa kun mitään ei kuulu :D
 
Tsemppiä viimeisiin päiviin, RoseRed. Ei mee enää kuin hetki, niin teidänkin pikkuinen on sylissä asti. :)
 
Tänään rv 41. Loppuviikolla lääkäriin ja sieltä sitten seuraavalle viikolle käynnistys aika.

Ja lelutus, mitä tulee tunteisiin niin toisinaan on vaikeaa. Itku tulee tosi herkästi, mutta kai sitä saa aina hetkeksi vaipuakin epätoivoon.
 
Takaisin
Top