Käsityöt

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2017' aloitti L82day <3, 17 elo 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Runoilijatar89 Peruskäyttäjä

kastemekko.jpg kastemekko.jpg
    katotaan onnistuikohan nyt kuvan laitto.. tällaista kastemekko väkerrän.
    • Tykkää Tykkää x 2
  2. L82day <3 Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Runoilijatar, aivan upea kastemekko!! Siinä muutama hetki vierähtää...
  3. L82day <3 Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

• Tykkää Tykkää x 3
  4. L82day <3 Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Hei Adelheid, mun ihan lemppariohje löytyy Novitan lehdestä Kevät 2010 s. 92, jossa neuletakki, housut, myssy, tumput ja sukat, mitä olen paljon neulonut Novita Wool langalla, joita löytyy niin pojille kuin tytöillekin sopivissa väreissä.
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Runoilijatar89 Peruskäyttäjä

L82day :Heartred olen tehnyt tuolla ohjeella haalarin ja oli mukava tehdä ^^ niitty lanka on muutenkin mukava neulottava.
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. .Lilli. Uusi käyttäjä

Kohta lähdössä hakemaan pätkis neuleeseen lankoja.. Saa nähdä koska tulee valmista ("muutamia" töitä odottamassa valmistumista jo ennestään)...
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. niemja Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Mä aloin kutomaan esikoiselle 1v paitaa :) katotaan valmistuuko :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Candys Peruskäyttäjä Helmimammat 2017

Mä aloin kans esikoiselle tekeen villapaitaa talveksi. Vauvalle aloitan sen jälkeen villahaalarin kutomisen.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Runoilijatar89 Peruskäyttäjä

Tässäpä se suuri aherrukseni on! Nauhat ja napit hommaan sitten kun sukupuoli selviää synnytyksessä ^^ seuraavaks tuloillaan neuletakki ja housut. Kastemekon kanssa ajattelin tehdä tossut ja ehkä jonku myssyn myöhemmin. Pitää vain etsiä nätit mallit ,jotka käyvät sekä pojalle että tytölle :)

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 10
  10. Runoilijatar89 Peruskäyttäjä

Vauvan neuletakki tehtynä, napit ostaa vain :) vielä housut tehdä ^^ ja mitä sitten keksiikään...

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 4
  11. Elämään_eksynyt Uusi käyttäjä

Kateellisena tulin katsomaan mitä täältä löytyy, kun itse en mitään oikein osaa enkä jaksa tehdä. Nuo teidän tekeleet ovat ihania
  12. Töyhtötiainen Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Aion tehdä vauva peiton, kaava jo bongattu ravelrystä. Ehkä askartelen myös jonkinlainen mobiilii jos aika vaan riittää. Nimimerkki "käsityöhullu" :blob5
  13. niemja Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Tein tämmösen 50cm kietasubodyn tulevalle ♡ esikoisella pitkähihanen ja yöhaalari samasta kankaasta.
    • Tykkää Tykkää x 7
  14. Runoilijatar89 Peruskäyttäjä

Olen niin kade niille, jotka osaa ommella ompelukoneella ja ennen kaikkea suunnitella itse vaatteet. Itselle on ihan älyttömän työlästä ja siksi ompelu jää tosi vähälle. Osaksi myös siksi, että mun tarkkaan silmään pitäisi olla myös saumuri olemassa ja kaavat kaikelle.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Vaniljavadelma Aloittelija

Mä väkersin pienelle virkatun pupusen ja ompelin vauvapesän. Sen kanssa meni kyllä lopussa ihan hermo kun alareunan huolittelu olikin astetta hankalampaa vinonauhalla.. lensi pari kertaa kaaressa ja lopulta harmitti myös kun olisin halunnut vähän leveämmän pesästä mutta kaipa se tuohon ainakin pienen hetken mahtuu :D

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 6
  16. Lilium Peruskäyttäjä Helmimammat 2017

Vaniljavadelma, ihania! Ootpa taitava :) Onko tuohon pupuun jossain ohjetta?
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Vaniljavadelma Aloittelija

• Tykkää Tykkää x 1
  18. niemja Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Nyt tein koos 56cm jos tulee yhtä iso ku veljensä (mitä kyllä epäilen). Mutta ihana tehdä näitä pieniä ♡
    • Tykkää Tykkää x 9
  19. Gagezzz Ihastunut foorumiin Helmimammat 2017

Niemja, ompa nätti!
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. niemja Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Kiitos! Ihanasti saa tuhlattua tilkkuja, ei ihan riittäny koko bodyyn tuo tilkku :D
    • Käytettävä Käytettävä x 1

Jaa tämä sivu