Käsityöpiiri

Mä meinasin tehdä tytölle sängyn yläpuolelle unisiepparin. Suunnitelma on ainakin aika kunnianhimoinen, katsotaan millainen toteutus tulee olemaan..

Mulla on tuolla varattuna mustaa satiininauhaa, paria erilaista hopea narua, helmiä, pisaranmuotoisia "kristalleja", hopeisia korutähtiä, hopeaketjua.. teemana siepparissa "kuu ja tähdet".
 
Unisieppareita on helppo tehä kun oppii sen punontatekniikan. Laita ihmeessä kuvaa sitten valmiista. Olen ite ihan höpsähtänyt unisieppareihin. :)
 
df5115001753b27bd0a270738e14ff99


480e8d0be8333b095f577d55b598e80d


Tässä näitä miun tekeleitä :-) aika pitkälti nyt mennyt päikkäriajat ja illat ommellessa :p intoo löytyy ku pienestä kylästä :-D
 
Tiiimpuu, ihania! Sä oot ehtinyt tehdä paljon :D Kauniita kuoseja oot valinnut.
Mun on kans tehtävä muutamat leggingsit. Joskus ilmenee "ompelukohtaus", ja sitten taas tulee taukoa. Mä oon vähän pihalla, että mitä värejä mä valitsisin mun tytölle (mikä sopisi parhaiten), koska hänellä on kullanvaalea tukka ja tummansiniset silmät. Olen itse tumma ja ruskeasilmäinen.
 
Tiiimpuu, ihania! Sä oot ehtinyt tehdä paljon :D Kauniita kuoseja oot valinnut.
Mun on kans tehtävä muutamat leggingsit. Joskus ilmenee "ompelukohtaus", ja sitten taas tulee taukoa. Mä oon vähän pihalla, että mitä värejä mä valitsisin mun tytölle (mikä sopisi parhaiten), koska hänellä on kullanvaalea tukka ja tummansiniset silmät. Olen itse tumma ja ruskeasilmäinen.

Kiitos, kauniita on helppo valita niista kaikista kauniista mitä paapii esimerkiksi tarjoaa :-)
Sama tosiaan täällä, oon työkseni ollu ompelemassa ni nyt ei pitkään aikaan oo ollu tällästä kohtausta.. eiköhän se taas laannu jossain kohin, nyt taas tuntuu että voisi työllistyä ompelun pariin mutta saapa nähdä :p
Miä tykkään käyttää tytöllä (myös pellavapää ja tummat siniset silmät) paljon kirkkaita värejä. Vihreä tuntuu nyt olevan miellyttävä omaan silmään..;-)
 
Ihania jaksatte värkätä. Itelläni ei kyllä oo riittänyt virtaa paljo mihinkään, kun yöt valvotaan edelleen. Viimeisimmät yöt n. puolen tunnin viiva tunnin heräämisillä, koska etuhammas. Polttelis kans ommella jotain (oon kyllä aika amatööri teihin muihin verrattuna).
 
Tiiimpuu, siis mitä ihanuuksia! ❤ Ihastuin heti varsinkin tuohon vihreään mekkoon! Niin se vain menee, että kun on motivaatio kohdillaan ja vauhti päällä, niin ei muuta tekisikään. :D Mulla olisi motivaatiota virkata ja neuloa kaikenlaista, mutta en ehdi niin paljon kuin haluaisin. Kun on toinenkin harrastus (geokätköily), johon motivaatiota löytyy myös ja sitä on pakko päästä tekemään. Eilen otin kyllä aikaa kunnolla virkkaamiseen, kun kerrankin molemmat tytöt nukkuivat päikkäreitä yhtäaikaa! :O Mun mielestä uskomatonta, kuinka vähän he ovat nukkuneet yhtäaikaa. Noh, 2v ei enää edes nuku päiväunia joka päivä. Mutta pian on pikkuneidin mekko valmis! :)
 
df5115001753b27bd0a270738e14ff99


480e8d0be8333b095f577d55b598e80d


Tässä näitä miun tekeleitä :) aika pitkälti nyt mennyt päikkäriajat ja illat ommellessa :p intoo löytyy ku pienestä kylästä :-D

Voiko tilata teiltä vaatteita? Kyllähän niita pitäis pikkumiehen/-naisen päällä.
 
Tiiimpuu, siis mitä ihanuuksia! [emoji173] Ihastuin heti varsinkin tuohon vihreään mekkoon! Niin se vain menee, että kun on motivaatio kohdillaan ja vauhti päällä, niin ei muuta tekisikään. :D Mulla olisi motivaatiota virkata ja neuloa kaikenlaista, mutta en ehdi niin paljon kuin haluaisin. Kun on toinenkin harrastus (geokätköily), johon motivaatiota löytyy myös ja sitä on pakko päästä tekemään. Eilen otin kyllä aikaa kunnolla virkkaamiseen, kun kerrankin molemmat tytöt nukkuivat päikkäreitä yhtäaikaa! :O Mun mielestä uskomatonta, kuinka vähän he ovat nukkuneet yhtäaikaa. Noh, 2v ei enää edes nuku päiväunia joka päivä. Mutta pian on pikkuneidin mekko valmis! :)

Kiitos kovasti :-) vihreä mekko on kyllä omaankin mieleen mutta tein sen verran pienen että on jo meille pieni (62 kooltaan). Siispä laitoin sen myyntiin :-D
Kangasta kyllä vielä on joten saattaa olla että teen ensi kesäksi itelle (siis neidille) vähän isompana uuden.
 
Voiko tilata teiltä vaatteita? Kyllähän niita pitäis pikkumiehen/-naisen päällä.

Miä ainakin juuri nuo alemmassa kuvassa olevat vaatteet tein 'mittatilauksena'. Eli kaavoista kylläkin..
Joten voin kyllä tehdä vaatetta ja lähettää jos löytyy mieleistä kuosia (niitäkin saa tilattua kyllä lisää) ja sopivaa mallia :-)
Oon näin harrastemielessä tehny ni pitäny hintaa n. 10-20€ + materiaalit/vaate:-)
 
Unohtui ihan laittaa kuva siepparista. On se ollut jo useamman viikon valmiina, roikkuu toistaiseksi keittiössä, kun en ole saanut aikaiseksi (muka) katsottua sille paikkaa makkarista tytön sängyn yläpuolelta. Toisin sanoen keittiön seinässä oli joutilas ruuvi jo valmiina törröttämässä..

IMG_20170922_170620-782x782.jpg

Hyvä tuli, tuolla hapsujen seassa roikkuu yksi sulka-avaimenperä, jonka anastin miehen avaimista parempaan käyttöön. Pitkään mietin, että laitan myös helmiä hapsujen sekaan roikkumaan, mutta luovuin kuitenkin ajatuksesta - ajattelin, että näin on simppelimpi.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top