Käsitöitä vauvalle

Ihania käsitöitä :Heartred Mulla olis haaveena tilkkupäiväpeitto Stokke Sleepiin :) Saas nähdä kumpi ehtii ennen vauva vai käsityöinspiraatio :D Eilen sain vihdoin järkkäiltyä muuton jäljiltä langat ja ompelutarvikkeet siististi sängynaluslaatikoihin, niin inspiraation iskiessä on tietoinen mistä löytyy mitäkin. Myös jotkut tommoset töppöset, tumput ja pipo olis ihanat :Heartred
 
0c367d47c7d3a29a5edaf2e7fb5a91da

09d56eddd000230fa046c5efc180a742

b928470d84fb45c63530b687b3a2b814

Tässä taas viimepäivien puuhailuja. Tooosi pikainen päiväpeitto ja sit vielä viimeistelyä vaille valmis vaunuverho.
 
Tälläsen pipan kudoin :) tässä kerkesin kutoon tyttärelle säärystimet ja vauvalle on nyt melkein valmiina villahousut (laitan niistäkin kuvan kun ovat valmiit). Pitäis malttaa laittaa puikot sivuun ja kaivaa ompelukone esille :D

49a9be910011adaf3a2c10d6fd71ecb8
 
Mä oon kovasti yrittänyt virkata vauvalle peittoa mutta saa nähdä koska tulee valmiiksi. Nyt kun kunto on vielä suht hyvä niin ei oo malttanut jäädä sohvalle virkkaamaan :D
 
Täällä myös vauvan peitto työn alla, mut nyt on tää ihana turvotus tai mikä lie rannekanavan ahtauma alkanut häiritsemään virkkaamista.. :sad001
 
Onko muut tehny vauvalle babynestiä? Ens viikolla olis tarkotus alkaa ompeleen. On kuulemma helppo tehdä, onnistuu tämmöseltä käsityötaidottomaltakin ilmeisesti :D
 
Mä kävin ostaa kankaat sun muut babynestin tekemiseen perjantaina! :wink Katsotaan joskos ens viikolla saisin ommeltua! Oon ommellut viimeksi yläasteella että katsotaan millaista säätöä on edessä, toivottavasti onnistuu :D
 
Mää tein kans sen babynestin pitkän pitkän ompelutauon jälkeen ja oli tosi kiva ja helppo tehä :) kangasta jäi vähän niin tein vauvalle unipussukan mikä on yöpukuna sitten :Heartred
 
Sitä vähä toivoinkin että ois helppo ommeltava.. Ois mulla muuten vielä tarkoitus päällystää kaksi vanhaa hoitoalustaa..
 
Takaisin
Top