Käsitöitä vauvalle

OMä ajattelin nyt ottaa itteeni niskasta kiinni ja ku meen kauppaan ni ostan koukun ja lankaa. En kyllä tiiä minkä laista pitäs olla, mutta kun jaksan niin pitää vähän tutkailla. Meijän netti vaan meinaa pätkiä aika paljon tällähetkellä. Murh!

Heh. Tuoltahan se ensimmäisen sivun ohjeista löytykin jo apua :) Nyt kaupoille! :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Onpa kivoja ideoita! Viimeksi tosin yläasteella tehnyt käsitöitä, enkä osaa muuta kun jotain basic juttuja tehdä. Jos ohjeita seuraa niin kyllä pitäisi onnistua vähän hankalammatkin jutut! Voishan sitä käydä jotain tarvikkeita ostamassa. Sais ainakin ajan kulumaan hyvin.
Harmi kun ei ole ompelukonetta, olis kiva ommella jotain ihania vaatteita!
 
Piti tulla esittelemään juuri valmistunutta toukkapussia. Äitini oli tehnyt vauvalle neuletakkin sekä sukat ja tumput :)

Nyt työn alla pieniä virkattuja pöllöornamentteja, joista tavoitteena koota mobile sängyn yläpuolelle. :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    942.4 KB · Katsottu: 86
Aika ihanat!!!!

Mullakin on jo tulossa pienelle eläinsukat. Ovat vielä sen verran kesken että ei taida kuvat tänne ihan heti ilmestyä.
 
Äiti teki isoäidin neliöistä viltin ja laittaa vielä valkoisen kankaan toiselle puolen, ettei tunnu niin ikävältä ihoa vasten Naperolla. :Heartpink
 
Mä oon nyt neulonu haalaria vauvalle mut on sen verta hidasta että kyllästyn aina välissä ja neuletyö jää odottamaan parempaa inspistä, mut päätin tässä välissä kokeilla pitkästä aikaa virkkaamista ja väsäsin kokeeks tämmösen nallemyssyn :)
 

Liitteet

  • 1412447294628.jpg
    1412447294628.jpg
    62.3 KB · Katsottu: 63
Aivan ihana! kumpa olisi itsellä peukalo jossain muualla kuin keskellä kämmentä! :)
 
Mulla onneksi anoppi tekee ja tekis enemmänkin jos pyytäisin :smug:
Sitä vaan en tiedä kuinka halvaksi tulee, kun käyttää jotain tyyliin alpakan villaa tm. No, halvemmaksi kai se silti tulee kuin ostaa jostain valmiina. Samaa sarjaa myssy, pieni nuttu ja jonkinlainen potkari.
 
Mä tekasin esikolle aikanaan ja tälle nyt neulepeitot ja uniliinat..virkkasin myös esikolle sellasen valkoisen pienen myssyn jossa pinkit nallekorvat..siihen on jäänyt, enempää ei oo kerinnyt..
 
Olen itsekin ihan tyytyväinen.. Tuo oli hiukan hidas työstää, kun oli joululahjasukkia tehtävänä monet, lisäksi tein kummipojalle samanlaisen sinisävyisen potkarin kastelahjaksi..
 
Mun kommentti alkaa kans et eikä :Heartred ihania pöllöjä, mäkin jostain syystä tykkään :) olisinpa ite kans käsityöihmisiä, tosi upeaa työtä!
 
Takaisin
Top