Käsitöitä vauvalle

Minäkin, minäkin!! ♡♡ Mä oon ollu koko ikäni pöllöfriikki. Mull oli (jo) pienenä suuret silmät ja paksu tukka joka oli aina takussa (niinku RonjaRyövärintyttärellä...) nii mummi sano aina et näytän ihan tarhapöllöltä... :D
Esikko on mun pöllövauva kun silläkin on silmät niinku lautaset. ♡ Eikä uusimmallakaan mitkään ihan pienet simmut oo.

Mutta siis. Esikon hoitopäivät on pyhitetty pesimiselle - ja virkkaamiselle!
 

Liitteet

  • 1426272407463.jpg
    1426272407463.jpg
    87.1 KB · Katsottu: 40
Muokattu viimeksi:
Minäki oon pöllöfani! Esikoisella on samanmoinen pöllöpipo, joita täällä näkyy, mutta oon ostanu sen, ku en ite kehtaa tehä :D Ei sillä, en varmaan tuommosta osaiskaan. Esikoisella myös pöllöaiheinen seinätarra huoneessaan
 
Millä järkeä te osaatte tehdä jotain noin hienoa??? :) vau!!!
 
Tee Nunnuliina sellaset monsterivillahousut pikkuselle! Ja jos teet ja osaat ja innostut niin tilaan sulta sellaiset kun anoppi ei osaa tehdä! :D
 
Mun serkku sano että tekee meijän pojalle mosterivillahousut :D tekee vaan eka kummitytöllensä valmiiks ja alottaa jossain vaiheessa sit meille.
Sanoin sille että yks kyseli netissä monsterivillahousuja :D
 
Piti kattoo Pinterestistä, mitkä ihmeet on monsterivillahousut. No nyt tiiän! :D
 
Pitkästä aikaa sain aikaiseksi neidille jotakin. Vähän joululahjajuttuja on tullut kudottua mutta aika vähän käsitöihin jaksanut/ehtinyt paneutua viime aikoina. Nyt olis taas intoa, kun olis vielä aikaa?! :grin Nää on nyt syksyksi, ihanan pehmeää puuvillalankaa, ei kutise.

Tuli noista edellisistä viesteistä vasta taas mieleen ne monsterivillahousut, ne olis aika hauskat kyllä :hilarious:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    191.1 KB · Katsottu: 47
Vsuvat näyttää ihanilta tommosissa tumpuissa missä on peukunpaikka :Heartred Ihana kun pikkupeukku on sielä :D
 
Oon ihastunut! Näihin tämän tyylisiin imetysnukkeihin :):Heartred pakko nakittaa joku tuttu käsityöihminen tekemään tämmöinen meillekin.
 

Liitteet

  • FB_20151019_14_02_09_Saved_Picture.jpg
    FB_20151019_14_02_09_Saved_Picture.jpg
    115.2 KB · Katsottu: 33
Takaisin
Top