Mä tulin huutelee vieraisiin, kun sattui osuu keskustelunne silmiin.
Yhdellä etupyörällä varustetut vaunut on toki näppärät, usein kääntyy nätisti ja on kivat kaupunkikäytössä. Kuitenkin just kaupunkikäytössä saattaa tulla ongelma, sillä mun mielestä ne on hankalat esim. rullaportaissa (joita joskus on vaan pakko käyttää...) tai sitten noissa tavallisten portaiden luiskissa, mitä erityisesti juna-asemilla ja alikuluissa saattaa olla. Kyllä niidenkin kanssa selviää niissä, mutta mun mielestä on ollut hankalat...
luomuleenalle piti huikata, että tuo katsomasi hoitopöytä on kyllä ihan ok. Yhdessä kahvilassa sellainen on, eli aikas tukeva väittäisin sen olevan, kun on sielläkin kovassa käytössä kestänyt (todella suosittu vaunukansan kohtaamispaikka). Ite (tai siis poika) ei siitä oikeen tykkää, kun se on liian "riippumattomallinen", eli sinne humpsahtaa köllimään ja meidän rasavili viiskuinen ei malttais siellä syvällä kölliä, kun on ihan armottomassa kuopassa. Lisäks se "heijaa" sillain sivuttaissuuntaisesti vähän... pissavaipat siinä on ihan ok vaihtaa, mutta jotenkin kakkavaipan kanssa musta aina tuntuu, että sotkee helpommin kuin "tasaisella" alustalla. Tää siis käyttökokemus, kun ollaan "lainattu" tota pöytää ehkä kymmenisen kertaa, ihan pikkuvauvaikäsellä en oo tota koittanut :)